110 cm/16,5 kg 5v
Poika. Rimpula kuten vanhempansakin lapsina, pitempi 5 cm kuin isänsä 5-vuotiaana. Syö todella hyvin. T oli selvästi tyytyväinen, kun lapsi kasvaa, mutta on hoikka.
Kommentit (15)
Mä jotenkin syytän itseäni siitä että tyttöni on pieni, tiedän ihan typerää...mietin jopa että olisiko pitänyt antaa sille enemmän karkkeja tai jotain.. tuttujen roskaa syövät lapset on tosi pitkiä ja oma 5,5v. 110cm ja 16kg. Kaikki aina ihmettelee kun on 3-4vuotiaan kokoa. Älykäs ja ketterä.
No, meillä 5 v kaksoset, tyttö n.110 cm ja 17 kg, poika 115 cm ja 22 kg. Ihan samaa ruokaa on molemmille ollut tarjolla koko ikänsä.. .
Meillä poika 5v ja 100 cm ja 14,5 kg. Pieni, mutta reipas ja ketterä. Ehkä tuo armeijassa sitten kasvaa :D
Poika marraskuussa 3v. 98cm ja 17 kg
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:15"]Mä jotenkin syytän itseäni siitä että tyttöni on pieni, tiedän ihan typerää...mietin jopa että olisiko pitänyt antaa sille enemmän karkkeja tai jotain.. tuttujen roskaa syövät lapset on tosi pitkiä ja oma 5,5v. 110cm ja 16kg. Kaikki aina ihmettelee kun on 3-4vuotiaan kokoa. Älykäs ja ketterä.
[/quote] Mikä pieni sun tyttö muka on? Meni vähän ohi.
Hyvä kun on tämä skinnyfarkkumuoti, pysyvät housut ylhäällä.
Meillä poika 5 v. 105 cm ja 15,5 kg. Pieni on mutta pippurinen.
Meillä on 124cm ja 22kg. Täyttää tosin juuri 6v.
Meidän tyttö on kans 110cm ja 16 kg, on kohta 6v. Pitkä hän kyllä mun mielestä on, hoikka kylläkin. Syö hyvin, liikkuu paljon ja on hyvinvoiva.:)
Meillä tasan 5 v 123 cm. Todella pitkä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:15"]Mä jotenkin syytän itseäni siitä että tyttöni on pieni, tiedän ihan typerää...mietin jopa että olisiko pitänyt antaa sille enemmän karkkeja tai jotain.. tuttujen roskaa syövät lapset on tosi pitkiä ja oma 5,5v. 110cm ja 16kg. Kaikki aina ihmettelee kun on 3-4vuotiaan kokoa. Älykäs ja ketterä.
[/quote]
Itselläni taas aivan toisenlaisia kokemuksia! Toki ihan ylipainoiset (paljon roskaa syövät) lapset ovat myös yleensä pidempiä, mutta muuten olen huomannut että normaslipainoiset, hyvin ruokaa syövät kasvavat parhaiten. Pienikokoisimmat, tai lyhimmät, tietämäni lapset syövät todella epäterveellisesti, lähinnä herkkuja ja maitoa, ja nirsoilevat ruoan suhteen. Älä missään tapauksessa luule, että karkit kasvattaisivat pituutta! Ehkä oma lapsesi on vain geneettisesti lyhyempi.
Meillä 4.5v poika ja mitat 115cm/19kg. Pitkähkö ja hoikka.