Tosta BB:stä tuli mieleen, että käyttääkö joku oikeesti paplareita/rullia yms. joka päivä..?
Kommentit (16)
paitsi tietysti kipeenä en käytä ku makaan sängys
Mulla on tosi kuivat hiukset, jotka eivät kestäisi joka päivä pesua + föönausta. Rullilla ne saa pysymään muina kuin päänahkaa pitkin valuvina siimoina joihin ei hyvä leikkauskaan auta.
Viikonloppuisin en käytä jos ei olla mihinkään menossa, mutta työpäivinä kyllä.
Suihkaus lakkaa ennen rullien poisottoa, niin tulee nätit hiukset. Tommoisiin pitkähköihin toimii hyvin. Kampaajakin on suositellut joskus.
Pitääkö sen fledan olla hieman kostea paplareiden alla vai kuiva ja sitten paplarit ja hiuslakkaa päälle??
Mulla menee suihkuun, aamukahviin ja meikkaukseen noin vartti...
Mulla on sileä, liukas, piikkisuora tukka, joka on paljon helpompi laittaa, jos on rullannut sen kosteana ja muotovaahdotettuna. Nyt kotiäitinä ollessani, kun ei tarvitse niin edustaa, niin olen alistunut kohtalooni ja leikkauttanut geometrisen polkkatukan, johon mun hiuslaatuni sopii.
Mun on ihan pakko käyttää kun on niin ohuet ja tylsät hiukset :(
mulla tukka hirman hartioiden yli, pesun jälkeen siis odotan että tukka enää kosteahko, sitten läppäsen muotovaahtoa ja paplarit? Kauan niitä pidetään ja harjaanko/pöyhinkö tukan sen jälkeen?
itsestään, joska tukka ei kestä fööniä. Aamulla pistän tarrapaplarit ja jotain muotoilujuttua (OSIS volume cream esim). Annan olla päässä sen ajan, kun syön, meikkaan ja puen lapset eli noin tunnin. Sitten rullat pois ja pari vetoa harjalla. Päälle vielä lakkaa ja kampaus on valmis.
Noh, tunsin naisen joka käytti. Se johtui lähinnä siitä, että hänellä oli vauvamaisen ohuet hiukset ja yritti kaikkensa volyymin lisäämiseksi. :)
kun peset hiuksesi tuuheuttavalla shampoolla. Sen jälkeen anna kuivua tai kuivaa föönillä. Lisää tuuheuttava hoitoaine ja ( muotovaahto). Lämmitä hiukset föönillä, laita paplarit, muutama päällekkin riittää...käytä vielä fööniä, jotta rullat lämpenevät. Suihkaus lakkaa, ja anna olla päässä haluamasi aika...jopa 15 min. riittää!! Avaa rullat, ja harjaa pehmeäksi, tai muotoile lakalla tai geelillä. Jos haluat enemmän nostetta, niin tupeeraa varoen hiuksia juuresta!! Toimii!!
Aamulla hiusten pesu. Jos on aikaa, odotan että kuivuvat puolikuiviksi, jos ei föönaan puolikuiviksi. Sitten rullat päähän ja föönillä kuivaksi. Annan jäähtyä ja rullat pois.
Toisinaan laitan ns " patukat" päähän jo illalla ja otan aamulla pois. Silloin ei tarvii föönailla.
Vierailija:
Pitääkö sen fledan olla hieman kostea paplareiden alla vai kuiva ja sitten paplarit ja hiuslakkaa päälle??
Jos laitat liian pienet rullat pitkään tukkaan, saat takuuvarmasti leikata rullat irti.
mutta en nyt sentään joka päivä! Nykyään ei olis aikaa vääntää paplareita päähän!