Miksi et kerää koirasi kakkaa kävelykadulta?
Täsmennetään hieman. Päivittäin on koirankakkoja KESKELLÄ kävelykatua tai kävelykadulla reunassa, keskellä Helsinkiä, eräässä kaupunginosassa, jossa asun. Mietin, kenellä on pokkaa jättää kakat ihan keskelle kävelykatua, jossa ihmiset ja lapset kävelee? Mikä on syy, ettei korjata?
Kommentit (6)
Omistaja ei ole koskaan astunut pskaan? En oikein muuta syytä keksi. Itse poimin kaduilta ja paikoista missä tiedän lastenkin leikkivän mutta metsästä tai pusikoista en koskaan. Koiranomistajana kyllä itsekin hämmästelen näitä läjiä kävelyteillä. Minä en edes kehtaisi jättää siihen!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:27"]
Omistaja ei ole koskaan astunut pskaan? En oikein muuta syytä keksi. Itse poimin kaduilta ja paikoista missä tiedän lastenkin leikkivän mutta metsästä tai pusikoista en koskaan. Koiranomistajana kyllä itsekin hämmästelen näitä läjiä kävelyteillä. Minä en edes kehtaisi jättää siihen!
[/quote]
Mulla ei ole koiraa, mutta tämä. En ikinä kehtaisi jättää keskelle kävelytietä läjää! Keskellä asutusta vielä!! Ei kyse siis mistään kevyenliikenteenväylästä jossain korvessa, vaan kävelykaduista kotien edessä!!
Koska koirani ei kakkaa kävelykaduille.
Ei riitä ymmärrys. Se on niin pieni vaiva kuljettaa pussirullas taskussa ja siepata kakat lähimpään roskikseen...
Olen kaupunkilainen selkäydintä myöten, ehkä siinä syy. Maalla asuvat kaverini ovat naureskelleet koirankakkojen keräilylle samoin kuin esim. sisäkissoille.
No? Haluaisin tähän vastauksia!