Mulla ei ole ammatillista koulutusta
Mitä muita töitä voisin tehdä kuin siivous tai kaupan kassa?
Kommentit (5)
Kyllä mä.olen aina päässyt siivoamaan kun olen töitä hakenut. Nyt vaan kaipaisin muuta, kun tuosta jää käteen niin vähän, että täytyy hakea myös toimeentulotukea. Ap
No työthän riippuu siitä, mitä osaat. Ei mullakaan ole ammatillista koulutusta, mutta olen ollut töissä esim toimittajana, kustannustoimittajana, eritasoisissa tutkijan tehtävissä, yliopisto-opettajana, yliopistonlehtorina, luokanopettajana, gallerianhoitajana ja puutarhurina. Ja kyllä mulla koulutusta riittää (FT) vaikka ammatillista koulutusta tai ammattitutkintoa ei olekaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:34"]No työthän riippuu siitä, mitä osaat. Ei mullakaan ole ammatillista koulutusta, mutta olen ollut töissä esim toimittajana, kustannustoimittajana, eritasoisissa tutkijan tehtävissä, yliopisto-opettajana, yliopistonlehtorina, luokanopettajana, gallerianhoitajana ja puutarhurina. Ja kyllä mulla koulutusta riittää (FT) vaikka ammatillista koulutusta tai ammattitutkintoa ei olekaan.
[/quote]
paskat oot ollut
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:34"]
No työthän riippuu siitä, mitä osaat. Ei mullakaan ole ammatillista koulutusta, mutta olen ollut töissä esim toimittajana, kustannustoimittajana, eritasoisissa tutkijan tehtävissä, yliopisto-opettajana, yliopistonlehtorina, luokanopettajana, gallerianhoitajana ja puutarhurina. Ja kyllä mulla koulutusta riittää (FT) vaikka ammatillista koulutusta tai ammattitutkintoa ei olekaan.
[/quote]
Hehhheh. Ap taisi tarkoittaa, ettei ole opiskellut mitään peruskoulun tai lukion jälkeen.
Miten joku ottaa kouluttamattoman edes em. hommiin?