Mitä naisille kelpaamattomana miehenä voisi ottaa elämänsisällöksi, jotta voisi unohtaa naiset ja lopettaa katkeruuden?
21v olen yrittänyt ilman tulosta.
Olen katkeroitunut vaikka olen yrittänyt olla olematta.
Mikä neuvoksi?
M36
Kommentit (44)
Vapaaehtoistyö, esim. vanhusten kanssa ystävätoiminta. Antaa merkityksellisyyttä, tuo sosiaalisuutta ja palkitsee. Voi jopa mahdollisesti "nostaa pisteitä" muiden silmissä
Seksinukke, sen parissa on kiva harrastella ja tehdä välillä huoltoja.
Joku kokonaisvaltainen harrastus joka vie tehokkaasti ajatukset muualle. Avantouinti seinäkiipely, moottoripyöräily.
Kokeile miehiä jos kerran naisten kanssa ei nappaa. Näin minä tein, nyt olen onnellinen.
Toisten auttaminen, ns. merkityksellinen työ. Siinä unohtuu parisuhdevaikeudet kun auttaa muita. Eli siis hoitotyöhön.
Ap sun ongelma on se että sä alunperinkään edes olet ajatellut naisen sun elämänsisältönä. Siinä sulla meni pahasti pieleen.
katsos kun parisuhde on mukava bonus kaiken muun mukavan lisäksi. Sä et tajua että toinen ihminen ei milloinkaan voi olla sun elämänsisältö. Sä haukut ihan väärää puuta nyt. Kaikki lähtee susta itestäsi. Selkeästi sä olet siis viestittänyt naisille että olet sellainen johon ei kannata paukkuja laittaa koska sisimmässäsi olet kuvitellut naisten olevan sulle jostain käsittämättömästä syystä velkaa sen että kattelisivat sua.
Ei se kuule niin mene alkuunkaan.
Susta välittyy se että pidät naisia itseäsi alempiarvoisina olentoina joilta odotat palvelua ja palvontaa.
Enkä muuten usko että olet yrittänyt oikeasti. Olet todnäk vaan odotellut että joku hakee sut kotisohvalta.
Ei sun kannata luovuttaa. Ei edelleenkään ole liian myöhäistä. 36 on miehille priimaikä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko matka Intiaan?
Miksi?
Sun pitää löytää itsellesi joku mielekäs harrastus. Tiedän, sitä on vaikea keksiä noin vaan tyhjästä, sen takia pitää kokeilla monenlaista. Jos sulla on kavereita, pyydä päästä mukaan heidän harrastuksiin. Äläkä tuomitse etukäteen, vaan kokeile. Esimerkiksi itse olin aikoinani sitä mieltä, että kalastus on perseestä enkä ikinä halua sitä ainakaan tehdä. No ei tarvinnut kuin kerran kokeilla niin huomasin, että tämähän on todella kivaa. Kannattaa myös kokeilla erilaisia työväen kursseja. Vaikka kuinka vastenmieliseltä joku juttu tuntuu niin meet vaan sinne. Näin itse tein ja huomasin, että usein juuri ne vastenmielisimmiltä tuntuvat antoi eniten, kuten kävi tuon kalastuksenkin kanssa.
Ja olet oikeassa siinä, että ei katkerasta ihmisestä ainakaan kukaan kiinnostu. Kokemattomuus ei itsessään ole se ongelma, vaan katkeruus. Se karkoittaa kaikki, pahimmillaan kaveritkin, jos edes niitä on onnistunut saamaan. Eli "tarttis tehdä jotain".
Hyväksy tunteesi ja tee elämästäsi merkityksellistä. Mieti mitä haluat, ja lähde tavoittelemaan sitä.
Hyväntekeväisyys/vapaaehtoistyö mielekkääksi kokemasi asian parissa. Tutkimusten mukaan lisää onnellisuutta.
Opettele jotain, mitä et osaa etkä ole vielä kokeillut, vaikka soittamaan jotain instrumenttia, uusi kieli, jonkun käsillä tekeminen/rakentaminen (pientä tai isoa), uusien herkullisten ruokien tekeminen, joku urheilu tai muu vastaava laji mitä et ole kokeillut. Monia noista voi tehdä vaikka kansanopiston kursseilla jossa tapaa varmaan uusia ihmisiäkin ja saa sitä kautta sisältöä elämäänsä. Lainaa kirjastosta jotain sellaisia lehtiä, mitä et ole ennen lukenut. Pyöräile jonnekin, missä et ole ennen käynyt. Käy ilmaisilla luennoilla ja näyttelyissä.
Tsemppiä! Itsekin tässä sisältöä elämääni kehittelen, kun olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Osta japanilainen tekopillu ja pane sitä kolmesti päivässä.
Pitääkö olla juuri japanilainen?
Opiskelu ja työ. Keksi vaikka joku uusi antibiootti tai syöpähoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta japanilainen tekopillu ja pane sitä kolmesti päivässä.
Pitääkö olla juuri japanilainen?
Kyllä. Tenga Flip Hole tai Flip Zero. Fleshlightit kannattaa unohtaa.
Esiinny pukeutumalla muka transuna ja ala lesbata. Eiköhän tuo ainakin joidenkin naisten kanssa onnistu.
Mites olisi vaikka joku harrastus, herättääkö mikään intohimoja? Urheilu; musiikki tai joku muu taide; retkeily, metsästys, kalastus; videopelit; opiskelu vapaa-ajalla, vaikka vieraat kielet tai koodaaminen? Tai mikä tahansa nyt tuntuukaan omalta jutulta.