Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymärrä "muisto/muistutustatuointeja"

Vierailija
21.08.2015 |

Jos saa vaikka lapsen niin ottaa sen syntymäpäivän iholle, öö miksi? "Haluan kantaa sitä aina mukanani" Kyllähän sen päivän muutenkin muistaa.

Tai on ollu masentunut ja ottaa jonkun voimaannuttavan tatskan muistuttamaan mistä on selvinnyt.

Olen itsekkin saanut lapsia ja ollut masentunut, mutta muistan ne asiat ilman, että täytyy laittaa mustetta ihoon. Olenko ainoa? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä.....siis tatuointeja

Vierailija
2/3 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän, sillä niillä tatuoinneilla on oikea, kantajalleen tärkeä merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:28"]Jos saa vaikka lapsen niin ottaa sen syntymäpäivän iholle, öö miksi? "Haluan kantaa sitä aina mukanani" Kyllähän sen päivän muutenkin muistaa.

Tai on ollu masentunut ja ottaa jonkun voimaannuttavan tatskan muistuttamaan mistä on selvinnyt.

Olen itsekkin saanut lapsia ja ollut masentunut, mutta muistan ne asiat ilman, että täytyy laittaa mustetta ihoon. Olenko ainoa? :D
[/quote]
Et varmaan ole säilyttänyt yhden yhtä asiaa muistona jostain tapahtumasta, ihmisestä tai muusta muistamisen arvoisesta asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan