Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 70-luvulla syntynyt, mitä harrastit lapsena?

Vierailija
21.08.2015 |

Mulla ei ollut mitään vuodesta toiseen kestävää vakiharrastusta, mutta kokeilin tennistä, korista, pianonsoittoa, ratsastusta ainakin. Eläinten kanssa touhusin kaikkea, mutta mitään vakituista harrastusta minulla ei ollut. Siihen aikaan ei kuitenkaan ollut pelikoneita jotka jumittavat lapset neljän seinän sisälle, joten suht liikunnallinen lapsuus oli. Pyöräiltiin, kiipeiltiin puissa jne.. En muista että muutkaan lapset olisivat oikein mitään harrastaneet. Lukeminen, musiikin kuuntelu ja tv:n katselu voitiin kirjoittaa ystäväkirjaan harrastukseksi :)

Miten teillä muilla lapsuudessa harrastettiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinskuissa kävin ja taidekerhossa. Oli kirjeenvaihtokavereita maailmalta ja luin paljon. OLisin halunnut opetellla soittamaan jotain, mutta meillä ei ollut rahaa soittotunteihin :(

Vierailija
22/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partio, jalkapallo, lentopallo ja ennenkaikkea Commodore 64:llä touhuilu ja pelailu. Ihan bullshittiä että ennen ei ollut pelikoneita!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin n 7v viulutunneilla kansanopistossa. Tämän kustansi kunta koska vanhempani olivat peeaa.t.ammattivalittaja

Vierailija
24/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesaisissa, 4H-kerhossa käytiin. Parhaiten on jäänyt mieleen kesäleiri Saarijärvellä. Isosisko harrasti hevosia, kävi hoitamassa hevosia lähitallilla. Pyörin siinä jonkun verran mukana. Lukeminen oli tosi tärkeä harrastus kun sen taidon opin. Liikunnasta en ole innostunut koskaan. Serkkujen kanssa leikin päivät ja rysysimnme pitkin pusikkoja.

Vierailija
25/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin telinevoimistelua koko kouluikäni, siihen kuului kylkiäisenä perusjumppa ja kilpailut. Lisäksi kävin ratsastamassa viiden vuoden ajan 2 x viikossa.

Vierailija
26/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon soittoa ja kuoroa harrastin monta vuotta. Lisäksi kävin joskus 4H:n tai seurakunnan kerhoissa ja muuten vaan leikittiin ja liikuttiin kavereiden kanssa. Luisteltiin, hiihdettiin, pyöräiltiin, hypittiin hyppynarua, leikittiin konkkaa ym. Kotona luin kirjoja kaikki ylimääräiset ajat.

Vierailija
27/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baletti, tennis, telinevoimistelu, piano, partio, taidekoulu, uinti, laskettelu.

vm -77

Vierailija
28/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuosien 7-14 aikana minulla on ollut 11 eri urheilu- tai muuta ohjattua harrastusta (ei kaikki samanaikaisesti). Näistä kolme oli sellaisia, joita itse halusin harrastaa. Loput vanhempien pakottamia.

Vierailija
29/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:13"]

Partio, jalkapallo, lentopallo ja ennenkaikkea Commodore 64:llä touhuilu ja pelailu. Ihan bullshittiä että ennen ei ollut pelikoneita!!!

[/quote] No oli oli, mutta ei mulla eikä mun kavereilla kenelläkään. t. ap, synt. v. 76

Vierailija
30/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulua soitin musiikkikoulussa monta vuotta. Lisäksi jumppa.

Vierailija
31/31 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonsoittoa, partiota, lentopalloa ja tennistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme