Naisen ja miehen seksuaalisuus on alusta asti semmoista ettei ymmärretä toisiaan. Alkaa jo eka kerrasta kun tyttö pelkää kipua ja poika sitä ettei hänellä oli tarpeeksi iso
Myöhemmin tämä näkyy miehen vimmana käännellä ja käskyttää naista kuin aikuisviihteessä konsanaan sekä kärttää peppua, vaikka se on naiselle epämukavaa.
Kommentit (4)
Näin varmaan siellä sinun kulahtaneiden stereotyyppien maailmassa. Meillä täällä reaalimaailmassa on monenlaisia ihmisiä ja monenlaista seksiä.
Totta, muistan kun mä menetin neitsyyteni niin poikkis oli pettynyt kun mua sattui enkä "saanut"". Itse se vissiin laukesi. Ja heti seuraavana päivänä olisi pitänyt hommailla uudestaan, vaikka mulla oli pilde hirmu kipeä.
Ja myöhemmin sitten asuin yhdessä jätkän kanssa joka ei millään tajunnut, etten tahdo hiuksiani revittävän irti päänahasta kun imen enkä yllärisormea peffaan missään asennossa, oli hirmu pettynyt ja valitti että "muut naiset kyllä tykänneet".. jamppa oli jumalauta 19, varmaan huikea määrä ollut naisia ennen mua. Arvasi kyllä mistä oli oppinut että naiset muka tykkää...
Miehet, ei v""u noin!
ap ei ole tainnut seksiä nähdäkään kuin painajaisissaan
Mä vitu rasikaan se houra eläin haha