Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ja miehen seksuaalisuus on alusta asti semmoista ettei ymmärretä toisiaan. Alkaa jo eka kerrasta kun tyttö pelkää kipua ja poika sitä ettei hänellä oli tarpeeksi iso

Vierailija
15.03.2022 |

Myöhemmin tämä näkyy miehen vimmana käännellä ja käskyttää naista kuin aikuisviihteessä konsanaan sekä kärttää peppua, vaikka se on naiselle epämukavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vitu rasikaan se houra eläin haha

Vierailija
2/4 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmaan siellä sinun kulahtaneiden stereotyyppien maailmassa. Meillä täällä reaalimaailmassa on monenlaisia ihmisiä ja monenlaista seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, muistan kun mä menetin neitsyyteni niin poikkis oli pettynyt kun mua sattui enkä "saanut"". Itse se vissiin  laukesi. Ja heti seuraavana päivänä olisi pitänyt hommailla uudestaan, vaikka mulla oli pilde hirmu kipeä. 

Ja myöhemmin sitten asuin  yhdessä  jätkän kanssa  joka ei millään tajunnut, etten tahdo hiuksiani  revittävän irti päänahasta  kun  imen enkä yllärisormea peffaan missään asennossa, oli hirmu pettynyt ja valitti  että "muut naiset kyllä tykänneet".. jamppa oli jumalauta 19,   varmaan huikea määrä ollut  naisia ennen mua.  Arvasi kyllä mistä oli oppinut että naiset muka tykkää...

Miehet, ei v""u noin!

Vierailija
4/4 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole tainnut seksiä nähdäkään kuin painajaisissaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan