miten menee muilla neitsyillä?
Tarkoitan horoskoopiltaan neitsyillä. Toisten vuosihoroskooppien mukaan neitsyillä pitäis alkaa elokuun puolenvälin jälkeen huikea menestys vuodeksi eteenpäin. Yhdessä horoskoopissa luvataan vaikeaa syksyä, joku läheinen on petollinen. Mun elämässä ei ainakaan vielä oo menestystä tapahtunut..ja siis oon neitsyt
Kommentit (8)
Surullisesti. Erosin pitkästö suhteesta, paljastui hirveästi valheita monien kuukausien takaa. Sairastuin myös masennukseen, mutta se on nyt hoidossa. Toi seuraava vuosi menestystä kuullostais kyllä hyvälle!
Huikea menestys... no asumistuki nousee vuositarkastuksessa. Jippii.
No ihan hirveitä muutoksia en ole just huomannut, ainakaan vielä. Muuten on vähän matalavaihe, inhoan loppukesää, ennen kuin kunnon syksy tulee. On jotenkin haikeaa. Oon tosi tunteellinen, en siis välttämättä ulospäin, mutta tunnen voimakkaasti sekä hyvän että pahan. Joten hyvää kiitos, tänne kelpaa! Neitsyet on muuten paras merkki! Me ollaan niin ihanan analysoivia, ja mikäs sen mukavampaa kuin funtsia elämää. Muille se voi joskus olla raskasta tosin :D
ei ole alkanut menestys, enpä ole toisaalta tälleen kotiäitinä mitään sellaista yrittänytkään missä voisin erityisemmin menesty :D Vaikeuksiakaan ei näy lähitulevaisuudessa kun ei ole myöskään mitään mikä voisi mennä vaikeaksi (ellei muksu aloita jotain järjetöntä uhmaa). Hmm... kukahan voisi olla petollinen? Tällä hetkellä elämääni ei juuri kuulu satunnaisia tapaamisia lukuun ottamatta kuin tyttäreni, vanhempani ja ystäväni 15 vuoden takaa... Heidät kaikki olen tuntenut niin kauan (paitsi tyttäreni tietty, hän on vasta parivuotias) että en usko että kukaan näin yhtäkkiä petolliseksi rupeaisi. Ehkä se on sitten joku vähemmän läheinen.
Noosto