Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuus ja muoviämpärit

Vierailija
20.08.2015 |

Läskin tiheys on n. 0,9kg/litra eli yksi 10 litran muoviämpäri täynnä läskiä painaa 9 kg. Jos sinulla on ylipainoa vaikkapa 54kg, niin läskissä se tekee 6 muoviämpärillistä. Lihava joutuu raahaamaan joka päivää kuutta muoviämpärillistä mukanaan. Visualisoikaa mielessänne kuusi muoviämpäriä ja miettikää kuinka ne vie tilaa. Lihavuus on hirveetä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toi otsikko. Lihavuus ja muoviämpärit. Kuolen nauruun!

Vierailija
2/6 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Luulis, että noin raskas liikkuminenkin sitten jo laihduttaisi. 54 kg on kyllä jo ihan helvetisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vertauksia: 54 kg on sama kuin kantaisit ylimääräistä ihmistä selässäsi koko ajan.

Vierailija
4/6 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no vois ne olla jopa sinkkiämpäreitä... Vaikka minä olen 130kg ihminen, ja laittais kuusi ämpäriä täyteen, niin ei kyllä paljoo jäisi ku luut... vaikka laskisi että reisi per sanko, kädet mahtuis kyllä yhteen, maha yheen, perse ja selkäläskit se tekis viis... ja viimeseen vois nakata tissit ja sääret, siinä sitä sitte olis kunnon paloittelusurma.

Vierailija
5/6 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudessa muoviämpärillisessä omaa rasvaa voisi jo kylpeä. Nam!

Vierailija
6/6 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella ajattelin, että ketjussa keskustellaan siitä kuinka lihavat suomalaiset jonottavat ilmaisia muoviämpäreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän