Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritämme lasta, joka kuukausi meinaan lopettaa

Vierailija
20.08.2015 |

Tämän pms pöhinöissä. Olen vihainen, vittuuntunut ja hermostunut aina ennen menkkoja, kunnon pms siis. Joka kuukausi pms höyryissä ilmoitan että nyt ei enää yritetä lasta. Sitten alkaa menkat ja mieli muuttuu!! Ihan kamalaa!! Mä en tiedä mitä mieltä oikeasti olen kun olen näin jakomielitautinen! 5 kuukautta jo takana.. Onko muilla ollut tälläistä pelkoa tulevaa kohtaan? Meillä on yksi lapsi ennestään, aika iso jo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yritetty toista lasta yli neljä vuotta. Ensimmäinen sai alkunsa ihan luomusti, mutta toista on tahkottu rankkojen hoitojen (ICSI eli mikroinjektio) avulla, vielä ei toivottua tulosta. Huomenna siirretään kolmannen ICSI:n viimeiset kaksi pakastealkiota, sikäli kun sulatuksesta selviävät, ja jos niillä ei tärppää, niin sitten jää tärppäämättä, uusiin hoitoihin ei enää lähdetä. Kävi miten kävi, olo on helpottunut jo etukäteen :)

Mun perspektiivistä viisi kuukautta on tietenkin lyhyt aika, mutta jokaisellahan se kipuraja menee eri kohdassa sen suhteen, että kauanko jaksaa yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme