Nyt en enää jaksa
Mä selvisin väkivaltaisesta miehestä, miehestä joka vei multa kaiken, hän ampui esikoiseni. Rakensin uuden elämän, jossa rakastuin, mies petti minua kolme vuotta ja kun sain selville, hän vainosi minua kunnes muutin ja vaihdoin nimeni.
Olen sinnitellyt, jaksanut, koettanut luoda uutta elämää. Nyt minulla on kasvain rinnassa ja nykyinen poikaystävä taitaa pettää minua (on jäänyt kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa).
En enää jaksa. En jaksa enää nousta tästä.
Kommentit (9)
Kuulostaa rankalta :( Myötätuntohali sinulle.
Aloita vain parantumiseen keskittyminen, tee itsestäsi elämäsi keskipiste, älä suo ajatustakaan menneille tai oleville, hoida itsesi kuntoon ja sitten... Sitten siivoa koko pöytä. Sinun elämälläsi on arvoa!
On, yksi tyttö joka on 10-vuotias. Hän on se jonka vuoksi koetan sinnitellä. Kiitos kauniista sanoistanne vastaajat. Ap
Ei ihme ettet jaksa. Sinulla on ollut kohtuuttoman rankkaa, ja edelleenkin. Onko sinulla ketään, johon voit tukeutua (äiti, isä, ystävä...)? Saat olla loppu. Älä vaadi itseltäsi mitään. Toivotan sinulle valonpilkahduksia, tukea ja toivoa. Halaus sinulle minulta tuntemattomalta näin aluksi.
Jaksa vielä... Päivä ja hetki kerrallaan... Jeesuksen kanssa...
Tämä maallinen elämä loppuu kuitenkin jokaisella joskus, ei tätä ikuisesti kestä. Luota Jumalaan, rukoile, hetki kerrallaan.
Voimia, siunausta!
10 - vuotiaan takia jaksat. Itsekin olen menettänyt toivoni miesten suhteen, mutta pärjätään me ilmankin! Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa <3
Hae itsellesi apua. Ensin siihen kasvaimeen ja sitten henkiseen puoleen.
Lemppaa tuollainen poikaystävä. Sinä olet paljon enemmän arvoinen! Myös tyttäresi ansaitsee paremman parisuhteen mallin.
Sitä välillä tuntuu, että itsellä on ollut rankkaa, mutta eipä ne omat murheet ole mitään sinun taustaasi verrattuna.
Olen sanaton....todella rankka elämä sinulla. Haleja täältä, toivottavasti joskus vielä löydät iloa elämään.
Onko sinulla muita lapsia kuin tuo menehtynyt?