Mistä hyvät pushup-rintsikat
Mistä sais nykysin push-up-rinsikat, joissa olisi sopivasti täytettä? Olen jo varmaan vuoden etsinyt sellaisia, muinoin ostin ainakin hm:ltä ja edullisiakin olivat, mutta nyt a) rintsikat ovat liian ohuet/vähän täytettä, jolloin rintani näyttävä makuuni ihan onnettomilta, tai b) ne ovat mallia wow/super-pushup tms ja tekevät rinnoista luonnottoman isot. Haluaisin sellaiset siltä väliltä, mun mielstä ennen esim hm ja lindex myivät tällaisia. Tietääkös joku mistä tällaisia saisi? Hinta ei mielellään hirveästi yli 30e, ehdoton kipuraja alkaa mennä siinä 45e kohdalla, mieluiten saisi olla 20-30e kieppeillä.
Kommentit (30)
Changella usein -40% jolloin liivit ovat kohtuuhintaisia. Myös paremman laatuksia kuin hm yms.
Up. Itseäkin kiinnostaa. Muita ideoita?
Mulle tuli myös Change mieleen. Sieltä todennäkösesti ap sun tähän asti parhaat liivit, jos oot noita hm:n ja muiden käyttänyt. :D
Mulla oli joskus Changen perus push uppit ja kun ne jäi pieneksi lahjotin ne kaverille, kun en ehtinyt käyttää kun pari kertaa kun tulin raskaaksi ja ne olikin sitten pienet. Kaveri kertoi pari kuukautta myöhemmin, ettei ole omistanut koskaan niin hyviä liivejä ja käyttää niitä lähes kokoajan. :D Tosin kaverilla ei koskaan ollut ollut niin timmiä ympärysmittaakaan. Niissä tais olla 75 ja kaveri käytti aina tyyliin 85 ympärystä, joka ei hänelle sopinut.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:26"]
https://www.lumingerie.fi/lezare-rintaliivit-vadelma
[/quote]
Push upp ja Balconette on kaksi eri mallia. Molemmat toki kohottaa, mutta eri mallisia kuitenkin.
Ai jumalauta mä oon kateellinen. Mä niin haluisin käyttää push uppeja, kun ne tekee rinnoista niin kauniin malliset ja sopii melkein kaikkien vaatteiden kanssa. Mutta mun kokoa ei tehdä. Balconetteja on muutamat, mutta ei se oo sama asia :(
Osta kunnon liivit Evelacelta. En ole ite vielä pettynyt. Kotimaista suunnittelua ja pikkasen kun panostaa niin kestävät pitkään sit liivitkin. Kaunis mallisto!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:36"]
Ai jumalauta mä oon kateellinen. Mä niin haluisin käyttää push uppeja, kun ne tekee rinnoista niin kauniin malliset ja sopii melkein kaikkien vaatteiden kanssa. Mutta mun kokoa ei tehdä. Balconetteja on muutamat, mutta ei se oo sama asia :(
[/quote]
mikä sun koko on?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:36"]
[/quote]
mikä sun koko on?
[/quote]
100H
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:36"] Ai jumalauta mä oon kateellinen. Mä niin haluisin käyttää push uppeja, kun ne tekee rinnoista niin kauniin malliset ja sopii melkein kaikkien vaatteiden kanssa. Mutta mun kokoa ei tehdä. Balconetteja on muutamat, mutta ei se oo sama asia :( [/quote] mikä sun koko on? [/quote] 100H
[/quote]
Onko Ewa Michalak tuttu? Se on puolalainen rintaliivivalmistaja joka erikoistuu suuriin kuppikokoihin ja sieltä löytyi ainakin tällaiset
http://www.ewa-michalak.pl/product-eng-458-Biustonosz-S-Grace-Mulitiway.html
Toimittaa suomeen ja hintakin on kohtuullinen.
Itsellänikin on työn ja tuskan alla löytää sopivan luonnollisesti push-upattuja rintaliivejä mutta aina on niitä "turvatyyny" rintaliivejä jokka on just nuo super-hyper pehmuste että varmaan luotikin pinkoaa takaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:36"]
[/quote]
mikä sun koko on?
[/quote]
Joo ei todellakaan ollut aiempi vastaaja minä. :D Mä käytän UK kokoa 34J
-10
Tää oli hyvä ketju, taidankin käydä kans seuraavat liivini valkkaamassa changelta. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:36"] Ai jumalauta mä oon kateellinen. Mä niin haluisin käyttää push uppeja, kun ne tekee rinnoista niin kauniin malliset ja sopii melkein kaikkien vaatteiden kanssa. Mutta mun kokoa ei tehdä. Balconetteja on muutamat, mutta ei se oo sama asia :( [/quote] mikä sun koko on? [/quote] 100H
[/quote]
Onko Ewa Michalak tuttu? Se on puolalainen rintaliivivalmistaja joka erikoistuu suuriin kuppikokoihin ja sieltä löytyi ainakin tällaiset
[/quote]
Osaatko sanoa, onko kirjaimet UK vai EU kokoa? Oletko testannut?
-10
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:09"]
[/quote]
[/quote]
Osaatko sanoa, onko kirjaimet UK vai EU kokoa? Oletko testannut?
-10
[/quote]
Mielestäni ovat EU kokoja. Niiden sivuilla on kokolaskuri, laita mittasi sinne ja kato minkä koon antaa. En ole vielä tilannut, mutta aion kyllä :)
Miksei ap vain osta kerralla kunnolliset rintsikat?
Eikö kellään muulla ole tätä ongelmaa??