Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiskikoneen asennus

Vierailija
15.03.2022 |

Joopa joo. Ostin tiskikoneen. Se tuli osin itse koottavana, enkä osaa ja en esim. tajua, että mihin alaetupaneeli kiinnitetään, kun ei ole ruuvinreikiä. Eikä ollut halpa vehje. Ei ikinä enää Grundigin vehkeitä. Ostin myös jääkaapin samalla, mutta tiskari pitäis asentaa ensin ja meillä ei ole nyt jääkaappiakaan. Sekin on varmaan osissa, saatana. Oon vihainen. Oon etsinyt videoita, mutta ei löydy sellaista, missä asennus olisi täysin sama, Grundigin omat videot eivät auttaneet yhtään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiva tietää.

Vierailija
2/5 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko kenties koneet sellaisesta paikasta mistä olisi mahdollisesti voinut ostaa pienellä lisämaksulla myös niille asennuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Meille tuli tiskikone, johon ostettiin kuljetus ja asennus, koska taloyhtiössä tuota ei itse saanut asentaa. Juurikin tuo alapaneeli kuitenkin puuttui toimituksesta, jostain syystä liikkeessä ei ollut niitä yhtään ja se toimitettiin jälkikäteen. Siihen ei sitten enää asennusta ollutkaan, vaikka kaiketi koko koneen asennuksesta maksettiin. Ohjeet oli niin epäselvät että vaikka niitä kolme ihmistä yritti katsoa, ei selvinnyt että kuinka se olisi kuulunut asentaa. Osia jäi yli ja paneeli jäi sellaiseksi,että sen sai vain napattua irti, mutta toisaalta se painui liian syvälle tiskikoneen alle, jos vaikka imurilla vahingossa tönäisi. Ärsytti myös. Jääkaapin saa sentään seinään kuka tahansa

Vierailija
4/5 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitko kenties koneet sellaisesta paikasta mistä olisi mahdollisesti voinut ostaa pienellä lisämaksulla myös niille asennuksen?

Joo, mutta mikään raha ei ole mulle pieni, enkä ole eläissäni törmännyt tuollaiseen, että itse täytyy liimailla jotain lumppua äänieristeeksi. Ostin koneen kyllä tietääkseni valmiina, enkä osissa.

Vierailija
5/5 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nuo alapaneelit ovat jotenkin ongelmallisia. Minä tilasin (kalliin) Mielen tiskikoneen asennuksineen ja vanhan koneen poisvienteineen. Luulin että asennus olisi ihan läpihuutojuttu, kun liittimet sun muut härpäkkeet olivat jo siellä valmiiksi, koska paikassa oli ennenkin ollut tiskikone. Kaikkea vielä! kaksi äijää siellä ähersi p*rseet pitkällä ties kuinka kauan ennen kuin kone saatiin liitettyä. Ja sitten se alapaneeli! Äijät ilmoittivat, ettei se mitenkään sovi, ja aikoivat poistua niine hyvineen. Minä (huonosti liikkuva, autoton mummo) kysyin kauhuissani, mitä minun pitäisi tehdä, eihän sitä konetta voi ilman alapaneeliakaan jättää. ”Rouva menee vaan johonkin rautakauppaan ja ostaa sieltä paneelin” oli vastaus! Just. Joku random paneeli rautakaupasta, kun valmistajan oma paneeli ei muka sovi…

Hyväksi lopuksi äijät aikoivat jättää vanhan koneen minun vaivoikseni, vaikka olin maksanut poisviennistä. No, siitä kimpaannuin sen verran, että ottivat koneen mukaansa.

Ja se paneeliasia ratkesi niin, että pyysin poikaani katsomaan sitä, ja 10 minuutissa hän sai sen nätisti paikalleen. Gigantista olin tilannut koneen, ja sinne tietysti valitin, mutta eiväthän ne muuta tehneet kuin pahoittelivat. Joltain alihankkijalta ne kai nuo asennukset tilaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän