Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette kertoneet lapsille eron syyksi?

Vierailija
20.08.2015 |

Kun ohjeissa on että mahd neutraallisesti. Helpointahan olis sanoa ettei ole rakkautta, mutta en oikein halua käyttää sitä sanaa. Lapset ovat vielä pienet ja 'rakkaus' sana tarkoittaa heille suuria asioita...
Mitä kysymyksiä ootte saaneet lapsilta? mihin pitäisi varautua?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isillä on alkoholiongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani kertoivat minulle, etteivät tulleet enää toimeen, ja tottahan se oli. Älkää vetäkö lapsianne mukaan marttyyridraamaanne.

Vierailija
4/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä löysi paremman perheen. En osaa kertoa muunneltua totuutta.

Vierailija
5/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi pani vieraita naisia

Vierailija
6/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista näitä vastauksia, huoh

Vierailija
7/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän versio: isi on loukannut äitiä.

Äidin versio: isi ei ymmärrä että avioliitossa ei voi pitää äidin eli vaimon lisäksi tyttöystäviä.

Miksi mun pitäisi kaunistella totuutta. Minusta myös lapsilla on oikeus tietää, että isä mokasi ja siksi tässä tilanteessa ollaan. En halua että lapset syyttävät minua erosta.

Vierailija
8/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei oo pettämistä? mies vain päätti niin...

Vierailija
9/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että mies muutti Kiinaan töihin. Ei ollut isä mutta ensimmäiset 4v lapsen elämässä. Lapsi hyväksyi asian, en vain keksinyt mitään järkevää, olin itse niin rikki.

Vierailija
10/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi löysi mukavenmman naisen. Totuus pitää kertoa.

Vierailija
11/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä aika vastuutonta siirtää oma paskafiilis lapsen harteille kertomalla kuinka puoliso petti jne.. kyllä se ero on muutenkin lapselle vaikea(erilailla kuin aikuiselle). Vaikka itse vihaa puolisoaan,niin luulisi lapsiaan sentään rakastavan,että hiukan edes yrittäisi lievittää eron tuomaa tuskaa. Lapsi on lapsi tässä asiassa ja tarvitsee aikuisten tuen. Vai oletteko muutenkin tavanneet puhua seksielämästänne lasten kanssa?

Vierailija
12/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, mä en oikeesti edes muista mitä kerrottiin. Erosta kohta 10 vuotta. Lapset oli eskari-ikäinen ja ekaluokkalainen. En oikeesti muista...varmaan jotain, ettei enää rakasteta toisiamme ja riidellään kokoajan (vaikkei edes riidelty).

Vierailija
13/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:14"]

Minun mielestä aika vastuutonta siirtää oma paskafiilis lapsen harteille kertomalla kuinka puoliso petti jne.. kyllä se ero on muutenkin lapselle vaikea(erilailla kuin aikuiselle). Vaikka itse vihaa puolisoaan,niin luulisi lapsiaan sentään rakastavan,että hiukan edes yrittäisi lievittää eron tuomaa tuskaa. Lapsi on lapsi tässä asiassa ja tarvitsee aikuisten tuen. Vai oletteko muutenkin tavanneet puhua seksielämästänne lasten kanssa?

[/quote]

Lapset oli 15 ja 11 kun mies täräytti uutisensa toisesta naisesta. Ei sitä voinut lapsilta peitellä. Nyt 10v myöhemmin asiat on ihan hyvin kaikilla asianosaisilla, ex-aviopari on mahdollisimman vähän yhteydessä toisiinsa, mutta lapset sukkuloivat sujuvasti kaikkien aikuisten maailmassa.

Vierailija
14/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron totuuden.

Vierailija
15/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isi ei enää rakasta toisiaan, joten isi muuttaa uuteen kotiin. Isi rakastaa teitä lapsia kuitenkin yhtä paljon kuin äiti, joten ei hätää.

Vierailija
16/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti veti isän vessanpöntöstä alas

Vierailija
17/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. ja 7. luokkalaisille kerroimme, että olemme päättäneet erota. Rakkaus loppui. Kyllähän me riitelimme kotona, joten lapsille ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
18/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että isi ja äiti ei enään rakasta toisiaan joten ei haluta asua yhdessä. Isi ja äiti rakastavat teitä yhtä paljon kuin ennenkin, te olette meille molemmille maailman rakkaimpia ihmisiä eikä eroaminen ole teidän vika.

Ap ei halua puhua rakkaudesta, mutta ainakin meillä se oli totuus.

Vierailija
19/19 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja veljelle isi pamautti aikoinaan että äiti rakastaa toista miestä. Ei siitä sen enempää.. Olin 9v ja sydän muljahti pari kertaa ympäri.