Mikä tarve miehillä on tiedottaa kun he menevät paskalle?
Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta. Jos on tilanne, että poistumisestaan täytyy ilmoittaa, eikö vaan voisi mainita että käy hiekkalaatikolla?
Tunnen muutaman tällaisen sian ja menee kyllä ruokahalut kun täytyy aina kesken illallisen kuuluttaa että nyt menen paskalle ja takaisin tullessa mainita että kylläpä tuli kunnon jööti.
Valaiskaa minua?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:06"]
Hiekkalaatikolla? Josko kuitenkin vessassa
[/quote]
Näinhän sitä toivoisi... uhm.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:45"]
10, kerro ne muut vessatavat!
T. Utelias ap
[/quote]
No kerrotaan. Onneksi en varmaan muista kaikkea.
Tuohon keskellä lattiaa virnistelemiseen kuului myös erilaisia poseeraamisasentoja, hauiksen (olemattoman) näyttämistä, ajattelijapatsaan esittämistä ynnä muuta. Ehkä sisävessa oli hänelle uusi ja jännittävä kokemus, en kysynyt. Hän ei suostunut siivoamaan jälkiään eikä olisi antanut minunkaan siivota (omaa kotiani), koska hänen mielestään oli miesten hommaa irrotella vauhtiraitoja pöntön seinämistä virtsasuihkulla. Hänelle oli kunnia-asia saada kylpyhuone mahdollisimman pahanhajuiseksi ja hän nauroi onnellisesti kuin pikkupoika, kun joku pahaa aavistamaton avasi myöhemmin oven ja paiskasi sen äkkiä takaisin kiinni. Viimeinen tikki oli se, kun sain selville, että hän lukemisen ohella imppasi pyykkikoristani kaivamiaan pikkupöksyjä istuntonsa aikana.
Minulta muuten hiipui viimeinenkiin seksuaalinen jännite hyvin nopeasti. Arvaapa syy.
[/quote]
Nauroin hervottomasti tällekin! Hei, sä voisit alkaa uudeksi J. Vuoriseksi : )
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:07"]
10 eli 19, miksi ihmeessä olit tuollaisen sian kanssa? :D Vai tuliko tämä pimeä puoli esiin vasta liian myöhään?
ap
[/quote]
Tämä oli kaukosuhde, minä asuin Helsingissä ja hän muutaman sadan kilometrin päässä. Yhteinen tuttu yritti parittaa meitä puoliväkisin, ja seurustelussa oli minun puoleltani enemmän kohteliaisuutta kuin kiintymystä (kaikkea sitä nuorena tekeekin, kun ei vielä osaa pitää puoliaan) ja suhde kävi alusta lähtien vain huonommaksi. Kun tavattiin vain viikonloppuisin, omituisuudet eivät tulleet heti esille, mutta ne valkenivat äkkirysäyksellä, kun hän ilmeisesti ajatteli suhteen vakiintuneen. "Suhde" kesti pitkälti toista vuotta, koska hän tarrautui minuun yhtä tiukasti ja vastenmielisesti kuin raidat porsliiniin.
No mutta tämä on hyvin yleistä miesten keskuudessa. Meillä jopa töissä jotkut ilmoittavat aikeistaan, kuvottaa. Ja kotona oma mieheni ilmoittaa asiasta ja ottaa aina lehden mukaan. Sekin ällöttää. Miksi ihmeessä asiasta pitää tehdä numero???
Ja toinen tähän paskajuttuun on se, että miehet menee paskalle AINA kun ollaan johonkin lähdössä. Siis eikö voi ennakoida? Kun muut ovat jo ulkona niin miehet painelevat paskomaan.
Koska 90% naisista keksii kysyä miestä tekemään jotain juuri sillä hetkellä kun hän on saanut lukittua vessan oven. Kertomalla miksi menee ja mihin niin nainen ymmärtää toivottavasti pitää turpansa kiinni sillä aikaa.
Useimmiten sekään ei onnistu, vaan keskustelu, yksipuolisesti, jatkuu oven läpi.
No mua on ärsyttänyt kun miesystävä ei koskaan ilmoittele minne menee. Koskaan ei tiedä kuinka kauan se on poissa ja onhan se nyt tympeä kävellä ulkohuussille ja huomata että se on varattu.
Alkuun kun lähti ulos ja kysäisin että minne on menossa, niin tokaisi että mitä se mulle kuuluu/miksi se mua kiinnostaa.
Ymmärrän myös että isommassa porukassa on ihan kiva kysäistä tarvisko jonkun käydä pissalla ensin, kuin mennä hajustamaan mitään sanomatta, varata vessa puoleksi tunniksi eikä kukaan pysty puoleen tuntiin senkään jälkeen yrjöämättä käymään vessassa.
No minä ilmoitan paskantamisentarpeeni juuri sen takia kun sen ei pitäisi kenellekään kuulua. On mielestäni hauska vitsi sanoa jotain epäsovinnaista ja jopa sovinistista. Myös pieraisu kannattaa tehdä tyylillä ja esittää esimerkiksi Bruce Leetä tai jotain muuta superninjaa.
Joillekin jää teiniaikainen äijäuho päälle. Siihen kuuluu kaveriporukassa kuuluvasti ulostamistarpeen esittely ja usein vielä jälkipuinti siitä, mitä pönttöön syntyi.
Normaalit miehet käyttäytyvät näin ehkä vielä armeijassa, mutta sen jälkeen eivät.
Kaikki vain eivät ole normaaleja...
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:47"]
Joillekin jää teiniaikainen äijäuho päälle. Siihen kuuluu kaveriporukassa kuuluvasti ulostamistarpeen esittely ja usein vielä jälkipuinti siitä, mitä pönttöön syntyi. Normaalit miehet käyttäytyvät näin ehkä vielä armeijassa, mutta sen jälkeen eivät. Kaikki vain eivät ole normaaleja...
[/quote]
Kakkahuumori kuuluu kuule ihan kaikenikäisille. Mä veikkaan että säkin kiihottuisit ja nolostuisit siitä kun sulle antais lahjaksi oikein ison uunissa kuivatetun kakkadildon ;)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 07:28"]Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta. Jos on tilanne, että poistumisestaan täytyy ilmoittaa, eikö vaan voisi mainita että käy hiekkalaatikolla?
Tunnen muutaman tällaisen sian ja menee kyllä ruokahalut kun täytyy aina kesken illallisen kuuluttaa että nyt menen paskalle ja takaisin tullessa mainita että kylläpä tuli kunnon jööti.
Valaiskaa minua?
[/quote]
No sulla on vaan harvinaisen wt-urpoa seuraa. Amiksen käyneitä idiootteja. Ei mun miespuoliset tutut ole tuollaisia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:20"]
Ihan nuorena eli parikymppisenä minulla oli jonkin aikaa poikaystävä, joka ei sanallisesti ilmaissut ulostamisaikomuksiaan mutta otti sanomalehden ja tuli keskelle lattiaa seisomaan ja virnistelemään liioitellusti kuin jakoavain. Saattoi virnistellä pari kolmekin minuuttia ja häipyi sitten puoleksi tunniksi. Minua tapa inhotti, ja saimmekin aikaan riidan, kun minä sanoin pärjääväni ilmankin noita näytäntöjä ja hän oli sitä mieltä, että minä pidin niistä (?). Tuosta on jo yli kaksikymmentä vuotta aikaa ja hän oli minua monta vuotta vanhempi maalaispoika, joten ehkä hänen kotonaan oli totuttu antamaan perusteellinen selvitys retkistä ulkohuoneeseen siltä varalta, että susi söisi siinä matkan varrella.
Selvimpiä muistikuviani tuosta poikaystävästä ovat juuri nuo viimeisen päälle ärsyttävät vessatavat, joita siis oli muitakin.
[/quote] siis... Mitäh? :D Nyt meni reilusti yli hilseen, järjen ja mielikuvituksen.
10 eli 19, miksi ihmeessä olit tuollaisen sian kanssa? :D Vai tuliko tämä pimeä puoli esiin vasta liian myöhään?
ap