Ostin miehelle 30v. lahjaksi virvelin
Miehen 30v. synttäripäivä on lähestymässä ja oon mietiskellyt mitä antaisin lahjaksi. Tänään oli sitten torilla joku pappa myymässä kalastusvehkeitä, tuli siinä sitten mieleen kun mies on joskus maininnut, että olisi kiva käydä joskus kalassa. Ostaa päräytin sitten virvelin ja kalasyötin. Toivottavasti mies tykkää, ei ainakaan osaa arvata mitä saa :)
Mitä mieltä ootte lahjasta? Minkälaisia lahjoja te ootte ostaneet miehillenne pyöreinä vuosina?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 15:02"]
Minäkin ostin virvelin ukolle 30-v. lahjaksi. :D
[/quote]
Jes, samikset :)
ap
Jokainen tuntee parhaiten oman puolisonsa, joten ole ihan luottavaisin mielin, varmasti osuva lahja kun olet siihen päätynyt.
Varmasti ilahtuu ikihyviksi, kun oikein on joskus maininnutkin, että voisi kalassa käydä. Ei jatkoon.
Virvelin täytyy olla hiilikuitua, muuten se on melko raska käyttää. Toivottavasti et Tallinnan torila ostanut?
Toi on hyvä lahja. Ensin ostat jätkälle virvelin, ja sitten vittuilet sille, kun se viettää liikaa aikaa kalassa.
Kohta ukkos ei uskalla lähteä kalaan ollenkaan, kun tulee perheriitaa joka kerta, kun ukko lähtee kalaan ja sä kuvittelet sen käyvän vieraissa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 03:18"]
Kohta ukkos ei uskalla lähteä kalaan ollenkaan, kun tulee perheriitaa joka kerta, kun ukko lähtee kalaan ja sä kuvittelet sen käyvän vieraissa.
[/quote]
Aina voi tulla kaltorin kautta kotiin.
Olen meinaan itse lähdössä juuri aamukalaan.. vielä hörppään kahvit.
Osta saman tien toinen ja ruvetkaa käymään yhdessä kalareissuilla. Eräily on kivaa. Mutta ei "pyydystä ja päästä" -törkeilyä, sillä kalakin tuntee kipua.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 04:49"]Osta saman tien toinen ja ruvetkaa käymään yhdessä kalareissuilla. Eräily on kivaa. Mutta ei "pyydystä ja päästä" -törkeilyä, sillä kalakin tuntee kipua.
[/quote]
En taida ostaa omaa onkea mutta miehen mukaan ajattelin kyllä mennä kalareissuille :) itse voin vaikka poimia marjoja. Eräilystä uusi yhteinen harrastus. Ei tuu ongelmaa sitten siitäkään, jos mies innostuu kalastamisesta tosissaan :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 04:49"]Osta saman tien toinen ja ruvetkaa käymään yhdessä kalareissuilla. Eräily on kivaa. Mutta ei "pyydystä ja päästä" -törkeilyä, sillä kalakin tuntee kipua. [/quote] En taida ostaa omaa onkea mutta miehen mukaan ajattelin kyllä mennä kalareissuille :) itse voin vaikka poimia marjoja. Eräilystä uusi yhteinen harrastus. Ei tuu ongelmaa sitten siitäkään, jos mies innostuu kalastamisesta tosissaan :) Ap
[/quote]
Jos pyllistelet tarpeeksi, niin ehkäpä mies innostuu vetämään takaapäin.
Tp.
Asiasta tietävät: tarvitseeko tuon valtion kalastuksenhoitomaksun lisäksi vielä tuo läänikohtainen maksu?
Minäkin ostin virvelin ukolle 30-v. lahjaksi. :D