Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys feministeille

Vierailija
19.08.2015 |

Eikö kaikkien feministien kuuluisi olla sitä mieltä, että asevelvollisuus kuuluu kaikille? Sehän on tasa-arvoa, kai kaikki feministit ovat sen käyneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:52"]

Eikö kaikkien feministien kuuluisi olla sitä mieltä, että asevelvollisuus kuuluu kaikille? Sehän on tasa-arvoa, kai kaikki feministit ovat sen käyneet.

[/quote]

Ei kuulu.Jokainen feministi saavat vapaasti päättää miten hänestä puolustus tulee hoitaa. Jos feministi kannattaa esimerkiksi palkka-armeijaa, niin todennäköisesti silloin hänestä myös naisella tulee olla mahdollisuus tulla palkatuksi ja saada sama palkka kuin miehet saavat.

Vierailija
2/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja kannattanut iät ja ajat palkka-armeijaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:27"]

Olen feministi ja kannattanut iät ja ajat palkka-armeijaa. :)

[/quote]

Kuten myös. Täysin vapaaehtoista armeija on myös yksi vaihtoehto. Mutta ei missään nimessä mitään pakkoja kellekään.

Vierailija
4/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja minusta ketään ei tulisi pakottaa tarttumaan aseeseen. Eli ei sinä typerä sovinisti, kaikki feministit eivät kannata pakollista armeijaa jokaiselle sukupuolelle vaan vapaaehtoista asepalvelusta siihen haluaville.

Vierailija
5/5 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen feministi ja ainakin sitä mieltä, että asevelvollisuuden tulisi olla joko kaikille pakollinen tai kaikille vapaaehtoinen. En ole itse käynyt koska ei ole tarvinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme