Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmianna naapurisi-lomake toimii...

Vierailija
19.08.2015 |

Joku on käynyt tekemässä minusta (perättömän)ilmiannon erääseen virastoon ja nyt minua kiinnostaa tietysti kuka. Mikä olikaan se paikka mistä sai tilattua kuka on katsonut tietojasi ja milloin. Minulla on omat epäilykseni jotka liittyvät virkailijaan. Näkisin myös sen milloin minua on järjestelmästä kyylätty, koska viraston kanssa en ole ollut tekemisissä ihan lähiaikoina.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta jumalauta sentään eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä kuin kytätä ja sekaantua muiden elämään. Kyllä pitää olla päässä vikaa jos saa jotain ihmeellista nautintoa siitä kun saa toiselle paskaa niskaan. Kieroon kasvanutta porukkaa.

Vierailija
2/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet tukien väärinkäyttäjä, niin erittäin oikein että joku kyttää ja käräyttää. Kaikki se on muilta, oikeasti tarpeessaolevilta, pois 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ja kun kyseessä on vielä joku sellainen joka kuuluu tai on kuulunut kavereihin. En ole myöskään itse ollut ilkeä ja vittumainen tai tehnyt mitään vastaavanlaista että olisi mitenkään oikeutettua kostaa. Mitähän tuohonkaan osaa sitten selvittää ettei tulisi mätkyjäpätkyjä takaisinperinnästä.

Sanon vaan että naiset on naisille susia.

Vierailija
4/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kunniallisesti, niin ei tarvi tollasiakaan märehtiä. Ja kyllä se on pois muilta, kun verot nousee.

Vierailija
5/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne lokitiedot saa?

Vierailija
6/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokitietojen saaminen riippuu siitä mistä tietokannasta on kyse.

Vierailija
7/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:18"]

No jos olet tukien väärinkäyttäjä, niin erittäin oikein että joku kyttää ja käräyttää. Kaikki se on muilta, oikeasti tarpeessaolevilta, pois 

[/quote]

Voi vittu, kuinka naivia ajattelua. Ilmiannetaan nyt ihmisiä jotka saa sen kusiset 470e ehkä perusteetta, kun porvarit kiertää miljoonia ja kymmeniä miljoonia ohi verotuksen. 

Vierailija
8/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työssäkäyvänä ja paljon tuota 470 € enemmän veroja maksavana, itse itseni ja perheeni pienellä palkallani elättävänä vaan jokaikinen turhaan loisille maksettu sentti on liikaa. MINUNKIN LAPSET TARVITSEVAT SITÄ RUOKAA!

Vierailija
9/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tiedot rekisterinpitäjältä.

Vierailija
10/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi vain arvailla kuinka paljon tuota ilmianto lomaketta käytetään kiusantekoon?

Vierailija
11/11 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:51"]Mulle työssäkäyvänä ja paljon tuota 470 € enemmän veroja maksavana, itse itseni ja perheeni pienellä palkallani elättävänä vaan jokaikinen turhaan loisille maksettu sentti on liikaa. MINUNKIN LAPSET TARVITSEVAT SITÄ RUOKAA!
[/quote]

Sori, en ole loinen vaikka pätkätyöläinen olenkin. Olen maksanut veroja sekä ansio-, että pääomatuloista ja perintöverojakin on maksettu samasta omaisuudesta muutaman kerran. Olen varakkaasta perheestä lähtöisin, joten veroillamme on varmasti kustannettu ehkä sinunkin lapsillesi jotain kivaa, ehkä vaikka terapiaa kun äiti on katkerana myrkyttänyt lapsien mielen :)

Kyse on nyt kiusanteosta ja siitä että nimettömänä voi ilmoitella sitä ja tätä. Jos näihinkin ilmoituksiin pitäisi laittaa oma nimi niin kuka niitä tekisi enää kiusallaan. Enkä nyt edes tiedä mistä 470eurosta puhutaan? Sossussa en ole ikinä käynyt.