Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä tuli kaapista ulos

Vierailija
19.08.2015 |

Entinen kundikaveri (seurustelimme, kun olimme 18-vuotiaita) tuli kaapista ulos (olemme 22-vuotiaita nykyisin). Eihän sitä välttämättä tiedä vielä nuorena kuka on ja kenestä pitää mutta jännä ajatella, että olen harrastanut seksiä homon kanssa. :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:26"]Itse olen harrastanut seksiä kahden naisen ja kolmen miehen kanssa. Ja olen hetero. Se on vain seksiä eikä sillä ole väliä onko se miehen vai naisen kanssa. Parisuhteen haluan naisen kanssa, miehet kelpaa seksiin siinä missä naisetkin. T. 23v mies [/quote] Toki oma asiasi miten seksuaalisen suuntautumisesi koet, mutta näin biseksuaalina minua kiinnostaisi tietää, miksi haluat pitää itseäsi heterona, vaikka tunnet ilmeisesti vetoa myös miehiin?

[/quote]

Jos ei halua parisuhdetta eikä rakastu miehiin, vaan naisiin. Jos tällainen ihminen sanoisi olevansa bi, siitä tulisi heti kuvitelma ,että voisi myös miesten kanssa olla parisuhteessa. Ei kaikki biseksuaalit ole samanlaisia, joten hän varmaan pitää helpompana kutsua itseään heteroksi, kun kerran naisen kanssa oleminen on ilmeisesti se suurempi tavoite, miesten kanssa vaan pidetään vähän hauskaa. 

[/quote]

Itse ajattelen että kun on seksuaalisesta suuntautumisesta puhe niin jos molemmat sukupuolet kiinnostaa siinä mielessä, niin on biseksuaali. Tietysti se että haluaa parisuhteen vain toisen sukupuolen kanssa niin saattaa sotkea määritelmää, mutta toisaalta ei se (tässä tapauksessa) miehiin kohdistuva seksuaalinen kiinnostus siinä katoa. Heteroksi sanoisin sellaista ihmistä joka on kiinnostunut vain vastakkaisesta sukupuolesta seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
22/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:26"]

Itse olen harrastanut seksiä kahden naisen ja kolmen miehen kanssa. Ja olen hetero. Se on vain seksiä eikä sillä ole väliä onko se miehen vai naisen kanssa. Parisuhteen haluan naisen kanssa, miehet kelpaa seksiin siinä missä naisetkin.

T. 23v mies

[/quote]

Kolmesta nollaantuu ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:13"]

Minunkin ex on homo... Käytti minua vain ettei paljastuisi ja minä hölmö rakastuin siihen. Jätti minut ja tuli myöhemmin kaapista ulos. Piti katsella exää jonkun jätkän kainalossa, kun samassa kaveriporukassa edelleen olimme. Oli kovia aikoja, sairastuin anoreksiaankin. 

[/quote]

Ikävä kuulla. Itse olin naimisissa homon tai bi-seksuaalin kanssa. En tiedä (eikä kiinnostakkaan) mihin mies on suuntaunut koska liittomme kariutui miehen uskottomuuteen. Tuli aivan puskista, että miestäni kiinnostaa (myös?) oma sukupuoli. Petti minua siis toisen miehen kanssa.

Vierailija
24/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin exä paljastui homoksi mutta ei meille ero siitä syystä tullut, kävi vaan ilmi/paljastui myöhemmin. Meidän keskinäinen suhde kaatui muihin näkemyseroihin.

Vierailija
25/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi on kuulemma homojen hommaa niin kerropas halusiko se panna pelkästään perseeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi