Hyvä runo/lause tatuoitavaksi?
Haluaisin tatuoida käsivarteen jonkin tärkeän lauseen vaikka kiinaksi kirjoitettuna. Ajattelin esim
"Supikoira on mystisen viisauden avain" tai "Elämän mittainen kujanjuoksu"
Onko muita ehdotuksia?
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:45"]Rakkaus on yli tundran kiitävä moottorikelkka joka yhtäkkiä lentää nurin ja litistää sinut alleen. Yöllä saapuvat ahmat.
[/quote] Näihin vois laittaa että kuka tämän on kirjoittanut. Muistan tämän Matt Groeningin sarjakuvasta Rakkaus on yhtä helvettiä mutta en muista keneltä hän lainasikaan tämän. Kierkegaard, Nietche?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:45"]Rakkaus on yli tundran kiitävä moottorikelkka joka yhtäkkiä lentää nurin ja litistää sinut alleen. Yöllä saapuvat ahmat.
[/quote] Näihin vois laittaa että kuka tämän on kirjoittanut. Muistan tämän Matt Groeningin sarjakuvasta Rakkaus on yhtä helvettiä mutta en muista keneltä hän lainasikaan tämän. Kierkegaard, Nietche?
[/quote]
Jep, olikohan se Nietzsche joka huristeli tundralla moottorikelkalla?
Pyhtagoraan lause on aika tärkeä.
"Olin nuorena tyhmä ja otin tämän tatuoinnin."
Ota jostain itselle tärkeästä biisistä tai runosta lainaus. Sitten googletat sen hakusanan tattoo-kanssa ja katsot kuinka monella muulla se on. Mulla on eräs lause tatuoitu yhdestä tärkeästä biisistä ja otin sen tietoisena siitä että se on parille muullekin tärkeä. Ei se mitään, ollaan kaikki faneja. Pääasia että mulla se on hienoin omasta mielestäni. Olin ajatellut ottaa myös The Beatles- lainauksen " In the end the love you take is equal to the love you make " mutta idean saadessani en arvannut kuinka käytetty se onkaan.
Theres nothing to fear, but fear itself.
Theres nothing butt fear
ei ole mitään pyllypelkoa
Erectus humanus est viinis = humalassa seisoo ja estot katoaa
- Ihminen syntyy virtsarakon ja peräsuolen välistä -
Jotakin hyvin elämänläheistä ja samalla absurdia. Jokin tokaisu
-Ulosteissasko vain oot mun-
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:14"]
Carpe diem <3
[/quote]
Pakko olla hyvä kun on kaikilla mutta mitä se tarkoittaa. Siis käytännössä?
Tämä on hyvä, kun on kaikilla muillakin
[/quote]
[/quote]
Karppaan päivisin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:09"]
Olin ajatellut ottaa myös The Beatles- lainauksen " In the end the love you take is equal to the love you make " mutta idean saadessani en arvannut kuinka käytetty se onkaan.
[/quote]
On sitä muutakin Beatlesia tarjolla. Miten, jos tatuoisit "In the town where I was born, lived a man who sailed to sea"? Olisi lähempänä tatuointien alkuperäistä ideaakin.
Jokerit on suomen maailmanmestari 2ever!!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:31"]
Tekstitatuoinnit on 2000-luvun tribaaleja. Eli jättäisin ottamatta, jollei ihan jotain tosi merkityksellistä tekstiä ole.
Itselläni on numerosarja; kotipaikkani koordinaatit, se paikka missä juuret on ja mistä olen joutunut pois lähtemään. Sen paikan, jossa minulla tulee aina rauhallinen ja ihana olo. Sellainen olo, että "tänne minä kuulun". Se tunne on joka kerta hyvin vahva. Vasen (sydämen puoleinen tietty) jalkani on aina kiinni juurillani..
[/quote]
60.4000° N, 25.1000° E?
Ihminen on kuin supikoira. Syntyy, parittelee ja kuolee.
Vitusta tänne ollaan tultu ja päin vittua täällä menee.
Errare humanum est (erehtyminen on inhimillistä)
Itsellä on kanssa isompi tatuointi vasemmassa kädessä, johon kuuluu tekstiä. Teksti on eräs säe kappaleesta, joka on mielestäni voimaannuttava biisi & yksi lempikappaleistani.
N22
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:58"]
Errare humanum est (erehtyminen on inhimillistä)
Itsellä on kanssa isompi tatuointi vasemmassa kädessä, johon kuuluu tekstiä. Teksti on eräs säe kappaleesta, joka on mielestäni voimaannuttava biisi & yksi lempikappaleistani.
N22
[/quote]
Matti Nykäsen ehkä otin, ehkä en:
Ehkä otin, ehkä en mitä väliä sen? kunhan vain siivet nää kantaa. Älä minua soimaa vaan antaisit voimaa, matkalla huomiseen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:15"]
Vaikka "where is will, there is a way" Eikun road, eikun miten se oikein meni?
[/quote]
Kannattaa suosia prepositiovirheellisiä tatuointeja, ne kantaa pisimmälle.