Hyvä runo/lause tatuoitavaksi?
Haluaisin tatuoida käsivarteen jonkin tärkeän lauseen vaikka kiinaksi kirjoitettuna. Ajattelin esim
"Supikoira on mystisen viisauden avain" tai "Elämän mittainen kujanjuoksu"
Onko muita ehdotuksia?
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:31"]
Tekstitatuoinnit on 2000-luvun tribaaleja. Eli jättäisin ottamatta, jollei ihan jotain tosi merkityksellistä tekstiä ole.
Itselläni on numerosarja; kotipaikkani koordinaatit, se paikka missä juuret on ja mistä olen joutunut pois lähtemään. Sen paikan, jossa minulla tulee aina rauhallinen ja ihana olo. Sellainen olo, että "tänne minä kuulun". Se tunne on joka kerta hyvin vahva. Vasen (sydämen puoleinen tietty) jalkani on aina kiinni juurillani..
[/quote]
60.4000° N, 25.1000° E?
[/quote]
Keravan citymarketti?
Life socks and then you fucking tie! Ja perään Elämäm kovakorkea koulu.
We all just want to be little bit happier than everyone else.
säre syrämmessä ja hyvöntekeväisyys takapuolelle.
Paras ketju aikoihin! Laittakaa lisää, itse en keksi mitään noin hienoa!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 00:23"]Juu ei mitään hajua miten tämä lause oikeasti menee, joten ei tartte alapeukutella/aukoa. Varmasti on kieliopillisestikin päin peetä, koska en tosiaan muista miten menee. Mutta: Only suffer for those you care. Vai olikse fight. En tiiä mutta ajatus oli tuo :)
[/quote]
Tän ketjun pointti muutenkin oli tehdä kielellisesti "vääriä" tai hassuja lauselmia. ;)
That wich doesnt kills you makes you stronger. Sanatarkasti tuollaisen tatuoinnin näin maauimalassa pari viikkoa sitten. Miten kukaan edes suostuu tatuoimaan tuota?!
Nice ten rice cows tai black fire gay.
Istu taikka kävelet perse soittaa sävelet.
Kun poliitikot vatuloi niin minä tatuloin. Ja sama englanniksi; When politicians be vatuling, I'll be tattouling.
Mites selkään hieno salaman kuva ja siihen oheen teksti Flashpack.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:41"]
- Lehmänlanta on seuraavan satokauden alku -
Kuvastaa mielestäni hienosti miten jonkin asian loppu on uuden alku.
[/quote]
Parodisen hienosti todettu.