Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painoindeksini on 18 ja oon silti "lihava"

Vierailija
18.08.2015 |

Oikeasti :( Hyllyvä pylly, allit ja vatsamakkaraa löytyy kyllä... Oikeanlaisessa vaatetuksessa näytän kyllä suht hoikalta, mutta todellisuudessa pidän itseäni lihavana... Ns.laiha läski.
Miten jotkut voi olla luonnostaan niin timmissä kunnossa vaikkeivat juuri liikukaan ja ruokavaliokin on mitä on? T:kade...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen vartalon saa aikaan vähärasvaisella, vähäkalorisella, runsashiilarisella ruokavaliolla. 

Vierailija
2/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Vaikka et varsinaisesti tiimissä kunnossa olisikaan, niin olet kyllä niin hoikka, ettei sinulla ole varaa yhtään laihduttaa. Liikuntaa voit toki lisätä, jos lihaksia kaipaat, mutta muista sitten lisätä myös syömistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*timmissä
t. 3

Vierailija
4/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenien ansiosta.

Vierailija
5/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:54"]Tuollaisen vartalon saa aikaan vähärasvaisella, vähäkalorisella, runsashiilarisella ruokavaliolla. 
[/quote]
Aikoinaan tuli syötyäkin huonosti. Olin teininä paljon tuhdimpi, kunnes aloin kuntoilla ja syödä terveellisemmin. Nyt kahden lapsen syntymän jälkeen, nopeasti laihduttuani, olemukseni on tämä.
Ehkä tää vielä oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla muuttuu tästä parempaan suuntaan... Mutta pointti olikin, miten jotkut voi olla niin upeassa kunnossa tarkkailematta yhtään elämäntapojaan... Eipä onnistuisi näillä geeneillä. Laihdun helposti, mutta sama ikävä kyllä pätee myös toiseen suuntaan. Enemmän lihaksia joo! - Kelpaisi kyllä :) - Ap

Vierailija
6/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku seis ja kyykkäämään.

Vierailija
7/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, vaikka rasvaprosenttikin (tosin mitattu kuntosalin laitteella, joten kai aikamoinen virhemarginaali) oli n. 17 ja luustolihasprosentti n.34 joten en ihan ns. laiha läskikään ole. Silti, pepussa ja reisissä on hervoton määrä läskiä. Ilmeisesti kaikki 17 % on siellä sitten :(

Vierailija
8/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille mars. Ota ohjaustunteja personal trainerilta ja eiku hommiin. Puolen vuoden kuluttua tuntuu jo paljon paremmalta :)

Vierailija
9/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata säikähtää jos lihasten ja kiinteämmän kropan myötä painoindeksikin kasvaa. :)

Vierailija
10/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin näytän läskiltä, vaikka pituus 167 cm ja paino 47 kg. Se "läski" kertyy mulla hassusti alavatsalle ja sit reisiin silleen että näyttää ratsastushousuilta. Näyttää ihan siltä että on ylimääräistä suhteessa luuston (kylkiluut ja lantio) kokoon. Ja kyykkään kyllä, mutta ei auta, ei vaan näytä hyvältä jos paino yli 45 kiloo.

Vierailija
11/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:42"]Joo, mäkin näytän läskiltä, vaikka pituus 167 cm ja paino 47 kg. Se "läski" kertyy mulla hassusti alavatsalle ja sit reisiin silleen että näyttää ratsastushousuilta. Näyttää ihan siltä että on ylimääräistä suhteessa luuston (kylkiluut ja lantio) kokoon. Ja kyykkään kyllä, mutta ei auta, ei vaan näytä hyvältä jos paino yli 45 kiloo.
[/quote]

Mulla sama, jos laittaisin legginsit jalkaan niin näyttäis, että on ratsastushousut jalassa!
No.8

Vierailija
12/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kutsutaan anoreksiaksi

Vierailija
13/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 01:14"]sitä kutsutaan anoreksiaksi
[/quote]
Ai jos haluaa kasvattaa lihasta ja saada terveemmän näköisen kropan? :)

Vierailija
14/14 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 00:42"]Joo, mäkin näytän läskiltä, vaikka pituus 167 cm ja paino 47 kg. Se "läski" kertyy mulla hassusti alavatsalle ja sit reisiin silleen että näyttää ratsastushousuilta. Näyttää ihan siltä että on ylimääräistä suhteessa luuston (kylkiluut ja lantio) kokoon. Ja kyykkään kyllä, mutta ei auta, ei vaan näytä hyvältä jos paino yli 45 kiloo.
[/quote]

Tämä ketju pitäisi poistaa. Ajstusmallit postaajilla ovat anorektikoiden. En väitä, että kaikki ovat anorektikkoka, mutta juuri tuolla tavalla anorektikot ajattelevat ja ruuminkuva vääristyy niin, että he näkevät turhaa läskiä siellä missä sitä ei ole ja laihdutustsrvetta Bmi:llä 18 tai alle.

Älkää kannustako toisianne tässä touhussa. Kenelläkään jonka Bmi on 18 ei ole laihdutustarvetta, päin vastoin. Silmät valehtelevat (vääristynyt ruumiinkuva), vaaka ei.