Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En sitten koskaan saanut naista, ikäväää kun oma taso ei koskaan riittänyt ihastumiini naisiin

Vierailija
14.03.2022 |

Nyt sitten ikää 36 ja juna meni jo.

Mitä tässä enää voi tehdä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka kirjoittaa "saanut naista" ei edes ansaitse parisuhdetta.

Ehkä tuo asenne on osasyy saamattomuuteen. Tajuatko kuuno?

Olet oikeassa. Miksei kaikki miehet vieläkään ymmärrä, ettei naiselle kannata kertoa totuutta, vaan se mitä hän haluaa kuulla?

jeph, pitää sanoa "kukaan nainen ei ole napannut minua eikä nappaa vaikka kovasti yrittävät."

Vierailija
42/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrmyr kirjoitti:

Olet vielä nuori. Mun mies oli yli 40 kun tavattiin eikä hänellä kauheasti naiskokemuksia ollut, nyt ollaan naimisissa ja monta lasta.

Nyt puhuttiin naisista joihin ap on ihastunut. Tämä tarkoittaa max 25-vuotiaita naisia ja ap on kyllä oikeassa, että juna on mennyt jos ei voita miljoonia. Ap:n kannattaa vaan hyväksyä tilanne ja yrittää nauttia yksinelosta. Tyytyä ei todellakaan kannata.

ei se miljoonien voittaminen luo yhtäkkiä suomeen naisia jotka on yli 30v ja ei-yh.

juna ehkä meni suomen valikoiman kohdalla mutta ulkomailta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kova ongelma. IRL ne "matalatasoiset" naiset ovat jo ennättäneet lapsen tai useamman pyöräyttää, mutta vähemmän ps-kokemusta omaavat miehet saa elämänsä kokemuksen kun aamiaispöydässä onkin omantasoinen nainen ja ne muksut. Aika kylmää myös että mies on yh-naisen lasten "joku tyyppi" kun vain lasten äiti kiinnostaa muksut tuli vain samassa paketissa.

Joten parisuhdemarkkinoiden junasta jääminen nuorena on kova ongelma kaikille miehille. Lapsettomat naiset ikäluokassaan rajaa kumppani-kanditaatit niin pieneen ruutuun että todennäköisyys olla edes jotenkin jollekkin sopiva on tosi pieni. Onko miehenä valmis marginaali-naisen kanssa elämiseen ja etenkin lokeroituuko itse marginaaliin muuten kuin ps-kokemukseltaan. Mietinnän paikka. Itsensä huijaamisella on seuraamukset ennemmin tai myöhemmin.

Haluaako joku mies sitten kiertää avannon aasilais/ itä-blokin naisen kanssa kuviolla että postimyyntimorsian on lähes riippuvainen miehestään, onko se rakkautta sen kaikissa muodoissa vai osittain ja elämäntason vaatima hinta naiselta... ehkä ehkä ei. Kuitenkin perustylsä tavismies kelpaa kyllä rajojen ulkopuolella tylsänä mutta yrittävänä tavismiehenä kun ulkomaan naisen oman ikäiset miehet ovat  esim. jo alkoholisoituneita ja enemmän kuluneita kovan elämän myötä.

Vierailija
44/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen saanut naisia keihin ei omasta mielestäni oma taso ole riittänyt. Olen oikein ihmetellyt sitä että miten olen sen tasoisia naisia voinut saada ja kaiken lisäksi kaikki naiset ketkä mulla on ollu ovat mut iskeneet. Itse en ole koskaan aloitetta tehnyt.

Vierailija
45/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas Mies kirjoitti:

Tämä on kova ongelma. IRL ne "matalatasoiset" naiset ovat jo ennättäneet lapsen tai useamman pyöräyttää, mutta vähemmän ps-kokemusta omaavat miehet saa elämänsä kokemuksen kun aamiaispöydässä onkin omantasoinen nainen ja ne muksut. Aika kylmää myös että mies on yh-naisen lasten "joku tyyppi" kun vain lasten äiti kiinnostaa muksut tuli vain samassa paketissa.

Joten parisuhdemarkkinoiden junasta jääminen nuorena on kova ongelma kaikille miehille. Lapsettomat naiset ikäluokassaan rajaa kumppani-kanditaatit niin pieneen ruutuun että todennäköisyys olla edes jotenkin jollekkin sopiva on tosi pieni. Onko miehenä valmis marginaali-naisen kanssa elämiseen ja etenkin lokeroituuko itse marginaaliin muuten kuin ps-kokemukseltaan. Mietinnän paikka. Itsensä huijaamisella on seuraamukset ennemmin tai myöhemmin.

Haluaako joku mies sitten kiertää avannon aasilais/ itä-blokin naisen kanssa kuviolla että postimyyntimorsian on lähes riippuvainen miehestään, onko se rakkautta sen kaikissa muodoissa vai osittain ja elämäntason vaatima hinta naiselta... ehkä ehkä ei. Kuitenkin perustylsä tavismies kelpaa kyllä rajojen ulkopuolella tylsänä mutta yrittävänä tavismiehenä kun ulkomaan naisen oman ikäiset miehet ovat  esim. jo alkoholisoituneita ja enemmän kuluneita kovan elämän myötä.

tämä ongelma on joissain maissa ratkaistu siten että vanhemmat katsoo lapsille sopivan kumppanin ja täysi ikäisinä mennään naimisiin.

Vierailija
46/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen saanut naisia keihin ei omasta mielestäni oma taso ole riittänyt. Olen oikein ihmetellyt sitä että miten olen sen tasoisia naisia voinut saada ja kaiken lisäksi kaikki naiset ketkä mulla on ollu ovat mut iskeneet. Itse en ole koskaan aloitetta tehnyt.

Ja olen ihan tavallinen mies enkä mikään rikas enkä edes varakas. Jossain keskituloisen/köyhän rajamailla olen aina ollut.

Vierailija
47/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat jonkun kivan yh:n, joka haluaa lisää lapsia.

en ota yh:ta

Sitten ei auta muu kuin jäädä yksin.

ulkomailla on paljon naisia jotka kunnioittaa itseään ja pitää itsestään huolen.

En halua mitään ulkomaalaista. Unelmanaiseni on juurikin vaalea sinisilmäinen nainen joka puhuu suomea.

Vierailija
48/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkomailla on paljon naisia jotka kunnioittaa itseään ja pitää itsestään huolen.

En halua mitään ulkomaalaista. Unelmanaiseni on juurikin vaalea sinisilmäinen nainen joka puhuu suomea.

no eikös teidän piireissä ole paljon kansainvälistä toimintaa? joku keski eurooppalainen arjalainen voi ehkä opetella suomea ja mennä naimisiin kanssasi.

Vierailija
49/49 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no eikös teidän piireissä ole paljon kansainvälistä toimintaa? joku keski eurooppalainen arjalainen voi ehkä opetella suomea ja mennä naimisiin kanssasi.

En tahdo mitään arjoja. Minun piireissäni ei ole kansainvälisyydestä tietoakaan. Joku henna, kaisa, veera tai laura -niminen nainen. 27-45 vuotta. Olisi kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä