Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rillankoti blogi lopettanut?

Vierailija
18.08.2015 |

Miksi kaikki laadukkaat blogit loppuu

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Rilla ole eronnut? Mies ainakin löytyy sekä Eliittikumppaneista että Tinderistä...

Ihanko totta? Milloin tämä tapahtui? ?

Vierailija
2/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suretti ja surettaa edelleen Rillan "kohtalo". Hän oli mun lempibloggari. Itsenäinen, ihana, tavoitteellinen.

Hän kirjoitti paljon aikoinaan siitä, kuin odotti miehen paluuta kotiin. Mieshän oli pitkään jossain täydennyskoulutuksessa toisella paikkakunnalla, taisi erikoistua lääkärinä tms., ja Rilla pyöritti arkea paljon yksin.

Myös mun mies oli aikoinaan paljon työmatkoilla. Aina kun hän tuli kotiin, pakka meni jotenkin sekaisin. Onneksi hänen työnsä muuttui, ja olemme molemmat löytäneet paikkamme arjessa.

En tiedä, miksi Rillan liitto kariutui, mutta harmittaa kyllä todella paljon hänen puolestaan. Toivon Rillalle kaikkea hyvää :) Toivottavasti hän palaa vielä joskus kertomaan, että kaikki meni lopulta hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit on älytön nimi. En haluaisi tapailla ihmistä, joka mieltää itsensä sellaiseksi.

Vierailija
4/16 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon Rillalle hyvää, hän oli yksi suosikeistani. Ihanan tavallinen ja tasapainoinen , mutta kuitenkin erikoislaatuinen aikuinen nainen.

Vierailija
5/16 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Onpa tosi kurja ja yllättävä käänne, mikäli pitää paikkansa. Noin upean naisen toisaalta tuskin tarvitsee kauaa olla yksin, mikäli ei itse halua.

Rillan koti oli yksi ensimmäisistä blogeista, joita aloin lukea. Tykkäsin tosi paljon kirjoitustyylistä, laadukkaista kuvista ja Rillan sisustustyylistä. En edes ehtinyt nähdä mitään "jäähyväispostausta", vaan yhtäkkiä blogi oli vain hävinnyt.

Toivon todella paljon, että hän aloittaisi kirjoittamisen jossain vaiheessa uudestaan. Jäi ihan aidosti ikävä. Kaikkea hyvää Rillalle! 

Vierailija
7/16 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on ikävä Rillan koti-blogia. Tykkäsin todella paljon siitä, kuinka hän kuvaili elämää lasten kanssa: realistisesti, pilke silmäkulmassa ja selvästi lapsiaan rakastaen.

Kunpa joku päivä Rilla vielä päivittäisi kuulumiset!

Vierailija
8/16 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen hyvissä välissä kuitenkin ovat eronneet, koska mies on facebook-kaveri edelleen. Kiva juttu, että ovat pystyneet (oletettavasti) sivistyneesti asiansa hoitamaan.

Vierailija
9/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ihmettelin joskus blogia lukiessani, miksi eivät käytä siivouspalveluja tms. kun aika on tiukilla ja antavat kuvaa, että rahaa on....Mutta totuus olikin toinen, kuten blogeissa usein...Se siitä, harmi :(

Vierailija
10/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ihmettelin joskus blogia lukiessani, miksi eivät käytä siivouspalveluja tms. kun aika on tiukilla ja antavat kuvaa, että rahaa on....Mutta totuus olikin toinen, kuten blogeissa usein...Se siitä, harmi :(

Vierailija
11/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillan tilalle nyt toinen kaunotar  blogi..http://www.elle.fi/mettiforssell/

Vierailija
12/16 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suretti ja surettaa edelleen Rillan "kohtalo". Hän oli mun lempibloggari. Itsenäinen, ihana, tavoitteellinen.

Hän kirjoitti paljon aikoinaan siitä, kuin odotti miehen paluuta kotiin. Mieshän oli pitkään jossain täydennyskoulutuksessa toisella paikkakunnalla, taisi erikoistua lääkärinä tms., ja Rilla pyöritti arkea paljon yksin.

Myös mun mies oli aikoinaan paljon työmatkoilla. Aina kun hän tuli kotiin, pakka meni jotenkin sekaisin. Onneksi hänen työnsä muuttui, ja olemme molemmat löytäneet paikkamme arjessa.

En tiedä, miksi Rillan liitto kariutui, mutta harmittaa kyllä todella paljon hänen puolestaan. Toivon Rillalle kaikkea hyvää :) Toivottavasti hän palaa vielä joskus kertomaan, että kaikki meni lopulta hyvin.

Ei taatusti palaa. Sama kuvio kuin Liinailua/Kaitaliinalla (v**** mitä blogistinimiä!!!??) maalaa satukuvia liitostaan blogissa ja kun kuvio romahtaa, paniikissa pakko lopettaa koska ei voi selittää äkillistä muutosta kun kaikki oli kuorrutettu niin täydelliseksi vielä minuuttia ennen eroakin, ainakin postauksissa. Hölmölähommaa.

Vierailija
13/16 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitaliina instanssaan remontoi innolla uutta taloa ja möyrii puutarhassa, joten ehkä nyt voisitte jo ton eron "hehkuttamisen" lopettaa.

Vierailija
14/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, mitä Rillalle kuuluu?

Vierailija
15/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minulla on ikävä Rillan blogia. Minäkin tykkäsin hänen kirjoitustyylistään, ihanista valokuvista ym. Blogilistalla on aukko. Toivottavasti Rillalle kuuluu hyvää :)

Vierailija
16/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillalle kuuluu hyvää. Nähty useasti tumman komean ja iloisen miehen kanssa. Varmaan n. Vuoden seurustelleet!!