Ostaisitko nyt tässä maailmantilanteessa asunnon Itä-Suomesta?
Kommentit (48)
Itä-Suomi on aika laaja. Kuopiosta voisin ostaa. Ihan rajalta ehkä en.
Eihän jossain Mikkelissäkään ole edes töitä ihmisille. Miksi sinne pitäisi muuttaa?
Mieluummin ostan vaikka loma-asunnon jostain Espanjasta ja lennän sinne jos sota tulee.
Kouvolasta mökki ja sauna vain kun siellä on kesällä töitä.
En itäsuomesta enkä muualtakaan ei tarvii kuin lukea lehteä ja katsoa uutisia niin tietää siihen syyn.
Ai tohmajärveltä mökkiä on venäläisiä kaahaa helluntaiseurakunnassa. Syömässä.
Olen laittamassa kerrostalokämppäni myyntiin. En halua maksaa lainanlyhennyksiä kivikasaksi pommitetusta asunnosta.
En ostaisi Itä-Suomesta asuntoa missään maailmantilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo. Miksi ei? Jos tulee sota, joku asunto tai asuntolaina on aika helvetin pieni murhe. 😂
Ne asuntoon laitetut rahat lämmittäisi kyllä enemmän taskussa kun pommitetussa talossa, jos maasta pitäisi poistua.
Täällä olen asunut lähes 50v, vaikea nyt lähteä poiskaan. Täällä on myös viisi sijoitusasuntoa, joita en nyt enää ostaisi. Asumista en kadu ja tankki täynnä että pääsee karkuun keskemmälle Suomea jos kalistelu alkaa.
Itse mietin, että miten pitkään uskaltaa vetkuttaa, ennen kuin laitan asunnon myyntiin. Voi olla, ettei kukaan osta Suomesta enää mitään asuntoa.
Ne Ukrainassakaan jäänyt rajalle runqaamaan.
En ostaisi muutenkaan. Just nyt ei ihan ole asunnosostotarpeita eikä sen puoleen fiiliksiäkään. Ainakaan Suomesta. Ekä ostan Espanjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo. Miksi ei? Jos tulee sota, joku asunto tai asuntolaina on aika helvetin pieni murhe. 😂
Ne asuntoon laitetut rahat lämmittäisi kyllä enemmän taskussa kun pommitetussa talossa, jos maasta pitäisi poistua.
Poistua? En minä ole mihinkään poistumassa vaikka sota syttyisikin.
Ai oikein kiinni rajasta asunto, että ikkunasta näkyy? :)
Ostin kesäpaikan Joutsasta. Käyn myös talvella siellä järvellä hiihtelemässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maanpetturuus ja pelkuruus normaalia ihmistä lämmitä.