Mies, pystytkö velvollisuusseksiin (eli saat seksiä, vaikka vaimo ei haluaisi)?
Pystytkö harrastamaan seksiä, jos tiedät tai huomaat, että saat sitä vaimoltasi vain velvollisuudesta, vaikka häntä itseään ei huvita?
Kommentit (19)
Otan omani aina lauantai aamulla, halusi tai ei. Tämä tapa kannatti aloittaa heti alun alkaen niin saapahan edes kerran viikossa.
Ei ole meillä onnistunut oikein koskaan, ei edes nuoremana. Syystä, että jos vaimo ja siten vaimon pillu ei innostu tarpeeksi, ei kaluni ole mahtunut saattumatta. Joskus nuorempana panetuksen ollessa jäätävä sain vaimon suostumaan, joskus kokeitiin jopa liukkarilla. Aina sama juttu nirhaumia pilluun ja paranteluja muutama päivä, vaikka yritin olla kuinka varovainen. Samoiten itsellä pskat fiilikset. Huomasin, että suikkarin pyynti oli paljon viksumpaa molemmille. Siihen vaimokin innostui paremmin
Siitä vuosien vieriessä tilanne muuttui vielä niin, että jos suuseksiä vaimolle antaessa huomasin, ettei vaimo innostunut kumminkaan, niin loppui omakin seisokki ja siirrettiin sessio myöhemmäksi. En vain pysty nauttimaan, jos toisella ei ole himoja. Joskus meinannut nuollessa jo luovuttaa, kun vaimon pillu onkin herännyt ja kiivennyt kohti orgasmia. Silloin alkanut kullin verisuonissa kivistää kun tiennyt, että pillu odottaa innolla vielä kullia sisälle.
Kyllähän se käy itsetunnolle, jos toinen ei ole yhtään meiningissä mukana. Enkä nyt kaipaa feikkaamista. Sattuuhan sitä joskus niinkin, että vaimoa huvittaa ja itseä ei. Ei tuo ole kovin kummoinen psyykkaus saada itseään rakastelutunnelmaan, jos on nyt suurinpiirtein terve eikä ole pakki sekaisin.
Otan tätä vastaan pari kertaa kuussa koska muuten seksiä ei olisi lainkaan. Suurimman osan ajasta runkkaan mieluummin
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Otan omani aina lauantai aamulla, halusi tai ei. Tämä tapa kannatti aloittaa heti alun alkaen niin saapahan edes kerran viikossa.
Siis raiskaat vaimosiko??
En. Otan vaan pikkarit pois hoidan asian.
Minulla ainakaan ei edes seiso, jos vaimon puolelta tunnen negatiivista fiilistä. Eihän siinä ole mitään järkeä, jos tunnetta ei ole mukana. Sovintoseksi on kyllä mahtavaa!
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Siis raiskaat vaimosiko??
En. Otan vaan pikkarit pois hoidan asian.
Sinä se varsinainen macho luulet olevasi
En halua, jos tunnen, että toinenkaan ei halua. Ainut tilanne missä seksi on tuolloin ok, on suihinotto tyyliin "no haluutsä, että mä otan sulta suihin; voin mä ottaa jos se helpottaa". Vaikka vaimo tekisi sen ilman sen suurempaa intohimoa, niin hän hoitaa sen tehokkaasti ja loppuun asti. Joskus on käynyt niin, että hän on kuitenkin syttynyt suikkaria antaessaan, ja pyytääkin multa vastapalvelusta heti perään. Multa ei tosin puutu intohimoa kun hoitelen vaimoni suulla ja sormilla.
Vierailija kirjoitti:
En halua, jos tunnen, että toinenkaan ei halua. Ainut tilanne missä seksi on tuolloin ok, on suihinotto tyyliin "no haluutsä, että mä otan sulta suihin; voin mä ottaa jos se helpottaa". Vaikka vaimo tekisi sen ilman sen suurempaa intohimoa, niin hän hoitaa sen tehokkaasti ja loppuun asti. Joskus on käynyt niin, että hän on kuitenkin syttynyt suikkaria antaessaan, ja pyytääkin multa vastapalvelusta heti perään. Multa ei tosin puutu intohimoa kun hoitelen vaimoni suulla ja sormilla.
Noin se menee meilläkin. Tai sitten vaimo lukee mun ajatuksia ja panetusta ja ehdottaa itse. Joskus olen meinannut kieltäytyä, muttei siitä mitään tule kumminkaan, kun hän ei luovuta ja itsellä tekee kumminkin suikkaria mieli. Ei kannata jättää välistä jos kerran tarjotaan. Vaimosta tullut niin taitava, että välillä tuntuu, että lähtee taju lauetessa. Sitä paitsi näky on niin kiihoittava kun puolet suonikkaasta kullista mahtuu vaimon suuhun ja vaimo hivelee toisella kädellä kasseista.
Pystyn, mutta ei se erityisen kiihottavaa ole. Mieluummin harvemmin niin että molemmat haluaa.
Pakko pystyä jos meinaa saada seksiä. Ei ole montakaan kertaa vuodessa kun huomaa, että vaimo on itsekin halukas ja kiimainen. Olen monesti ajatellut etten harrastaisi seksiä jos toisella ei haluta mutta ei luonne vaan kestä.
Vaimo kyllä nauttii orgasmista mutta se onkin hänelle seksin ainoa tarkoitus ja tavoite. Mahdollisimman nopeaa hänelle orgasmi. Ilmeisesti kaikkein mieluiten hoitaisi itse tämän minun ollessa töissä.
Tämä on minusta hyvä kysely. Meillä vaimo on aina sanonut, että ei koskaan kieltäydy seksistä, mutta ei myöskään aio esittää jos ei tee mieli. Ja hänellä tekee mieli tasan kerran kuukaudessa, ovulaation aikaan. Ja minä kun en voi seksiä haluttoman naisen kanssa kuvitellakaan, ei sitä ole kuin se max. kerran kuukaudessa. Mutta en toki voi valittaa pihtaamisestakaan, kun seksiä olisi kyllä tarjolla aina.
Miten kykenette saamaan erektion, jos näette ettei toinen ole kiihottunut? Tämä on minulle täysin mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Miten kykenette saamaan erektion, jos näette ettei toinen ole kiihottunut? Tämä on minulle täysin mahdoton ajatus.
Ennen seisoi aina kun oli seksiä tiedossa tai mielessä, nykyään ei niin helposti. Mutta jos on pidempi tauko, alkaa tekemääm mieli niin että kyllä kulli seisoo, vaikka puoliso ei kovin kiimassa ja innokas olisikaan. Lähes aina hän kuitenkin kiihottuu ja saa orgasmin, mikä taas kiihottaa minua ja saa kullin kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat, et oo yksin.
Oma kiihotus tulee toisen kiihotuksen kautta.
kyllä se on omasta kiihottumisesta kiinni pystyykö, kieltämättä on myös kiihottavaa joskus riisua vaimo illalla sängyssä ja ottaa pikaisesti.
Meillä onneksi vaimo kuuluu siihen koulukuntaa että tämä on aivan luonnollinen asia
Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa oppii.
Kyllä sitä tulee joskus saatua, ja ihan mielelläni harrastan. Mutta jos se olisi ainoaa seksiä, niin kyllä se varmaan lakkaisi kiinnostamasta.