Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydian sairastaneet! Oletteko saaneet lapsia?

Vierailija
18.08.2015 |

Jos olette sairastaneet klamydian... Oletteko saaneet lapsia tai onko raskautumisessa ollut vaikeuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla ollut oireettomana pitkään, missä tilanteessa saitte tietää tartunnasta?

Vierailija
2/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:33"]Te joilla ollut oireettomana pitkään, missä tilanteessa saitte tietää tartunnasta?
[/quote]

Kaverilla oli ollut yhden illan juttu. Halusin saada hänet testeihin joten menin 'kaveriksi' mukaan. Hänellä ei ollut mitään, mulla oli :s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:33"]Te joilla ollut oireettomana pitkään, missä tilanteessa saitte tietää tartunnasta?
[/quote]

Kaverilla oli ollut yhden illan juttu. Halusin saada hänet testeihin joten menin 'kaveriksi' mukaan. Hänellä ei ollut mitään, mulla oli :s
[/quote]

Outs, tiedätkö yhtään kuinka pitkään sulla oli se ehtinyt olla?

Vierailija
4/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:33"]Te joilla ollut oireettomana pitkään, missä tilanteessa saitte tietää tartunnasta?
[/quote]

[/quote]

Outs, tiedätkö yhtään kuinka pitkään sulla oli se ehtinyt olla?
[/quote]

Todennäköisesti vuosia

Vierailija
5/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin klamydiaa ainakin puoli vuotta tietämättäni. Sitten tuli virtsiksen tapaiset oireet ja testeihin.. klamydiahan se.
Sittemmin olen saanut neljä lasta.

N43

Vierailija
6/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla että tuo lapdettomuuskummitus on vain pelote. Sinänsä harmi, ehkäisyä käytetään parisuhteessa vielä vähemmän siinä pelossa että mitä jos en saa myöhemmin enää lapsia. Tiedän pari jotka saivat heikossa tilanteessa lapsen koska heillä oli pcos ja he tiesivät sen heikentävän hedelmällisyyttä mutta halusivat lapsen :/ Minulla itsellä pcos ja endometrioosi sekä se oireeton klamydia ja silti vahinkoraskaus..
4

Vierailija
7/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jopa niinkin helppoa että vahinkoraskaushan siitä tuli

Vierailija
8/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ilmeisesti klamydia useita vuosia oireettomana. Minulla on tullut kaksi lasta ilman ongelmia silti. Olen siis nainen.

Vierailija
9/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireettomana oli klamydia vuosia ennen kuin asian tajusin.
Kolme lasta, esikoinen 6kk yrittämisellä, keskimmäinen 4kk yrittämisellä ja kuopus vuoden yrittämisellä. Eli ei nyt suoranaisesti sen isompaa ongelmaa ole ollut, kuopusta saatiin hetki odotella.

Vierailija
10/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vahingossa raskaaksi vaikka minulla on ollut oireeton klamydia x määrän aikaa.

Vierailija
11/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, esikoista yritettiin miltein kaksi vuotta, kuopus tulikin sitten toisesta kierrosta.

Vierailija
12/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaksi lasta, ei ongelmia raskautumisessa

Vierailija
13/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja ihan ongelmitta saaneet alkunsa.

Vierailija
14/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa kuulla! Itse olen ollut nuorena erittäin huoleton ja vastuuntunnoton, ja sairastanut klamydian useampaan otteeseen. Eipä tullut silloin mieleen, että joskus kasvan aikuiseksi ja alan haaveilla jälkikasvusta. Itseään tässä saa vain syyttää omasta typeryydestään ja sen mahdollisista seurauksista, mutta kyllä nyt tekisi mieli alkaa vaikka kampanjoida yläasteikäisille seksivalistuksen puolesta, jotta kukaan muu ei enää koskaan toimisi yhtä holtittomasti kuin itse aikoinaan, ja sitten kärsisi vanhempana ja viisastuneena sukupuolitautien aiheuttamasta lapsettomuudesta.

Vierailija
15/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:47"]Tulin vahingossa raskaaksi vaikka minulla on ollut oireeton klamydia x määrän aikaa.
[/quote]

Toki ei tarkoita että olisin saanut lapsen. Mutta raskauduin

Vierailija
16/16 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaus ilman ehkäisyä ja heti nappasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän