Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, kun ahdistaa ja masentaa

Vierailija
18.08.2015 |

Moikka.
Mua on nyt ahdistanut ja kenties masentanut noin 1,5kk. Sellainen ilmeisesti aika yleinen ahdistuksen aihe, eli mitä tässä elämässä on ja pelottaa kuolema yms. Mitä te teette, kun tulee tälläisiä mieleen, saatteko työnnettyä asiat pois mielestänne? Mulla on kaikki loistavasti, joten tietysti ihmismieli kehitti tähän tilanteeseen ahdistusolon. Menen huomenna juttelemaan jollekin terapeutille, vaikka periaatteessa en haluaisi, kun pitää vaan ajatella niitä ahdistavia asioita, ja tuntuu että ahdistaa enemmän. Niin, kuuluuko nämä vaiheet elämään, miten te nautitte elämästä sinnittelettekö läpi ahdistuksen, puhutteko jollekin, syöttekö lääkkeitä? En ehkä kokisi itseäni masentuneeksi kuitenkaan, vaikka vähän sellaista on ilmassa. On kuitenkin hetki, että pitää yrittää pitää itsensä kiireisenä ja saada mukavaa ajateltavaa, ettei ahdistuisi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn pelot ja mietin, miksen selviäisi, kun muutkin. Rentoudun, rukoilen, lepään. Vastapainoksi luonnossa oleilua. Pohdin, voinko tehdä ahdistuksen aiheuttajille mitään. Yritän osoittaa rakkauttani ja auttaa muita, tulee hyvä mieli ja olen hyödyksi. Katson söpöjä eläinvideoita. Alakulo menee kyllä ohi, olen varma:) hyvä, että menet juttelemaan. Ja hyvät radio-ohjelmatkin auttavat, esim. ylePuheelta:)

Vierailija
2/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mulla on just nyt tuollainen olo! Makaan vaan sängyssä ja mietin kaikkea kurjaa. Pitäis varmaan yrittää hankkiutua lenkille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotan maanisia tekstiviestejä entiselle ihastukselle. Auttaa aina, ja se niin ansaitsee ne.

Vierailija
4/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin menen urheilemaan. Oma keho tuottaa endorfiineja ja välttäjäaineita tarpeeseen.

Vierailija
5/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden juoksemaan. Tai sitten syön herkkuja ja itken sängyssäni. Yritän aina valita ekan.

Vierailija
6/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun ja masennun. Jossain vaiheessa lopulta alkaa joissain normaaleissa asioissa olla järkeä ja sitten teen niitä.

Vierailija
7/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että se tunne menee ohi. Aina on mennyt. Odotellessa teen juttuja joista tykkään, enkä ruoski itteäni.

Vierailija
8/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:44"]Lähden juoksemaan. Tai sitten syön herkkuja ja itken sängyssäni. Yritän aina valita ekan.
[/quote]

:D heeeei tämä oli mun vastaus!

Vierailija
9/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon alkoholia ja syön herkkuja.

Vierailija
10/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musaa ja korkkaan viinipullon. Kyl se siitä.

Vierailija
11/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos. On mulla ennenkin mennyt tämä ohi. Kai se tälläkin kertaa :) mullakin tosiaan niin paljon asioita, joista olen kiitollinen ja nautin, ehkä ne lähiaikoina taas alkaa piristämään minua, niinkuin normaalistikin:) ap

Vierailija
12/12 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jumppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi