Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki tänään pizzaa :D

Vierailija
18.08.2015 |

Ihan itse pohjasta alkaen. Täytteet olivat erikoiset eli kaikki jämät kaapista. Grillimakkaraa, sipulia, paprikaa ja suolakurkkua. Täytyy sanoa että söisin toistekin :D juuston kannikatkin oli raastanut <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oikeasti hyvää? :D Mun mies leipoi tänään perunajauhopurkin kyljessä olevalla ohjeella vadelmapiiraita, mutta käytti mustikoita kun niitä oli pakkasessa. Eikä kaulinut piiraille kansia vaan heitti taikinaklöntit vaan päälle. Hyviä oli silti :D

Vierailija
2/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:25"]Oliko oikeasti hyvää? :D Mun mies leipoi tänään perunajauhopurkin kyljessä olevalla ohjeella vadelmapiiraita, mutta käytti mustikoita kun niitä oli pakkasessa. Eikä kaulinut piiraille kansia vaan heitti taikinaklöntit vaan päälle. Hyviä oli silti :D
[/quote]

Oli kyllä hyvää. Erilaista mutta hyvää :P

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lempparipizzaan tulee kinkku, jauheliha, tonnikala, salami, persikka, suolakurkku, aurajuusto

Vierailija
4/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miusta tuo on hyvin normaali pizza

Vierailija
5/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa oikein hyvältä, mutta suolakurkku ei kyllä pizzaan kuulu.

Vierailija
6/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:27"]mun lempparipizzaan tulee kinkku, jauheliha, tonnikala, salami, persikka, suolakurkku, aurajuusto
[/quote]

Aika pirun suolaiselta ja rasvaiselta kuulostaa... 4 eri lihaa tekee kivat kalorit.

Vierailija
7/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:28"]Muuten kuulostaa oikein hyvältä, mutta suolakurkku ei kyllä pizzaan kuulu.
[/quote]

Se sopi kyllä yllättävän hyvin tuon makkaran kanssa. Siis suola ei maustekurkku. Puolikkaan laittoi pellilliseen. Oli tosi maukas.

Ap

Vierailija
8/8 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuota tullut syötyä makkarapitsaa, kasarityyliin. Ja itsekin viimeksi laitoin suolakurkkuja kun ei oikein paljon muuta kaapissa ollut, ja olen niistä oppinut lämpimissä leivissä tykkäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi