Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos on lapsena söpö niin tulee aikuisena ruma"

Vierailija
18.08.2015 |

.. Ja päinvastoin.

Uskooko joku tuohon? Yksi typerimmästä urbaanilegendoista mitä olen kuullut.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjuttuhan tuo.

Vierailija
2/26 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin söpö ja kaunis tyttölapsi. Teininä minusta tuli ruma ja olen ruma edelleen 47-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, pikemminkin se että on lapsena söpö ei ole mikään tae että olisi aikuisena hyvännäköinen, ja siihen kiinnittää enemmän huomiota jos joku kaunistuu tai rumenee kasvaessaan/aikuistuessaan.

Vierailija
4/26 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ihmisen kauneus voi muuttua ikävaiheittain. Esim. ruma lapsi, kaunis teini, ruma aikuinen, kaunis vanhus. Tai vaikka ruma lapsi, ruma teini, ruma aikuinen, kaunis vanhus. Ja totta kai elämäntavat vaikuttaa.

Pari lasta luokaltani, olivat sellaisia palleropulleroita taikinanaamoja pieninä, ei kovin nättejä. Mutta kun heistä tuli teinejä ja lapsenpyöreys hävisi ja he kiinnostuivat laittautumisesta, heistä tuli erittäin kauniita.

Sitten tiedän myös aika monta kaunista teiniä, joista tuli lähestyttyään aikuisikää ylipainoisia ja turvonneita kun alkoholi ja bilettäminen maistui liikaa. Ja sitten se yksi ylä-asteen epäsuosittu nörtti, jolla oli huono iho ja itsetunto, oikea ugly duckling, tuli aikuistuttuaan todella kauniiksi ja koska hän ei ollut päässyt juomaan itseään huonoon kuntoon ja hän kiinnostui urheilusta, hänellä on nyt myös melko kaunis kroppa.

Minä olin söpö lapsi, mutta olin erittäin ruma teini. Nyt olen kaksikymppinen ja olen kyllä kaunistunut roimasti, mutta en vielä kutsuisi kauniiksi, edes söpöksi. Mutta äitinikin puhkesi kukkaan vasta lähemmäs kolmikymppisenä, niine ehkä tässä on vielä mahdollisuuksia :D Hän on myös hehkeä lähes-kuuskymppinen.

Vierailija
5/26 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena ihan tavis/vähän hassunnäköinen, teininä TODELLA ruma ja nyt aikuisena ihan nätti/söpö persoonallisella tavalla, eli en mikään klassisen kaunis. Että joskus voi näinkin käydä, ihan tyytyväinen olen... :)

Vierailija
6/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näääh, en usko. Ellen nää tieteellistä faktaa aiheesta.

Vierailija
7/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä uskon, tai oikeammin tiedän. Vuosikymmenten kokemus lapsista on osoittanut, että useimmiten näin on. Ja myös sen, että rumista lapsista (kauheaa sanoa näin!) tulee kauniita aikuisia.

-isoäiti, entinen perhepäivähoitaja

Vierailija
8/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi, että uskon, mutta monta kertaa tuo on kyllä tullut nähtyä.

Vierailija
9/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
10/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva vauva on oikeasti söpö, mut kyllä ne "rumemman" näköiset vauvat kasvaessaan muuttuvat söpömmiksi.

Vierailija
11/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kauneus on katoavaa kuitenkin. Ja kuka määrittelee kuka on kaunis. Toisen mielestä upea ja toisen mielestä mitään sanomaton. Ei kannata ees kommentoida enempää.

Vierailija
12/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Monta söpöä olen nähnyt aikuistuvan kauniiksi tai komeaksi.

Vierailija
13/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä iässä rumeneminen / kaunistuminen sitten tapahtuu? Teininä? Aikuisena?
-Ap

Vierailija
14/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallisen näköiset pallinaamat jäävät tavallisen näköisiksi pallinaamoiksi.

Vierailija
15/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen. Söpöistä lapsista voi hyvinkin tulla söpöjä aikuisia, mutta kaunokaisia tulee kolhonnäköisistä lapsista. Lapsena karkeat piirteet, niin aikuisena ne on kauniit. Söpöjen pyöreät nallemaiset piirteet on sitä aikuisenakin.

Vierailija
16/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 14:59"]No missä iässä rumeneminen / kaunistuminen sitten tapahtuu? Teininä? Aikuisena?
-Ap
[/quote]

Itse olin ns. söpö lapsi mutta teini-ikäisenä ei paljoa kehumista, nyt taas aikuisiällä näytän mielestäni paremmalta kuin koskaan teininä joten ota tosta nyt selvää :D

Vierailija
17/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ruma lapsi? Entä kaunis? Kuvia.

Vierailija
18/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole nähnyt kauheasti rumia lapsia. Tutulla on kyllä vähän erikoisen näköinen lapsi, äitinsä näköinen, ja äitinsä ei ole kovin kaunis monen näkökulmasta. Toki miehensä tykkää. Kauneus on katsojan silmässä, mutta usein niitä vähän vähemmän viehättäviä lapsia on vähän erikoisen näköisillä vanhemmilla, enkä usko, että ne niistä vanhemmista kovinkaan paljon ohi menee.

Pääosin tyttölapset on musta ainakin suloisia kaikki.

Vierailija
19/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla lapsena ruma ja aikuisena ruma, tai lapsena söpö ja aikuisena söpö, tai lapsena söpö ja aikuisena ruma. Voi jopa olla että on yhden mielestä söpö ja toisen mielestä ruma.

Loppujenlopuksi, ketä oikeasti kiinnostaa miltä kukainenkin näyttää tai miltä kukin kenenkin mielestä näyttää, ei minua ainakaan. Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita

Vierailija
20/26 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään muista nähneeni rumia lapsia. On vaan tullut kuultua tuo juttu viime aikoina useampaan otteeseen ja ihmetyttää mistä se juontaa juurensa.
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän