Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ärsyynnyn kun luen kaverien tekemisistä

Vierailija
18.08.2015 |

Yksi tuttavani alkoi seurustella ja ärsyynnyn jostain syystä hirveästi kun näen mitö kaikkea ovat tehneet yhdessä, vietin aiemmin paljon aikaa tämän tutun kanssa, joka kylläkin on mies, mutta seurustelen myös itse. En tiedä olenko mustasukkainen vai miksi ärsyynnyn, minusta oli hauska viettää aikaa kyseisen henkilön kanssa vaikka en varsinaisesti ole kiinnostunut hänestä, mutta nyt kun on löytänyt seurustelukumppanin, tulee ikävä tunne etten kuule enää hänen hauskoja juttujaan kun ei nähdä niin paljoa. Tai sitten on ikävä sitä aikaa kun tein itse miehen kanssa noita kaikkia juttuja , ja ne ovat ikäänkuin jääneet kun parusuhde on kestänyt niin kauan. Haluaisin myös että mies veisi skumpalle illalla rantakallioille tai huvipuistoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit jo vastata itse itsellesi.

Vierailija
2/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen ja mustasukkainen. Onneksi en ole miehesi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan kateuden pois, kun meillä mies ei ehdota mitään tekemistä iltaisin ja tuo pari käy vaikka missä, ei ihmekään jos suhde nuivahtaa kun mies keskittyy vain töihinsä ja muiden kaverien asioihin. Menenkö sitten yksin istumaan rannalle skumppalasi kädessä työpäivän jälkeen.

Jos itse yritän ehdottaa että mennäänkö kokeilemaan uutta ravintolaa niin ei ehdi kun on niin myöhään töissä, miten tuo pari sitten voi ehtiä. Minusta ne alkavat olla keksittyjä juttuja, voihan olla että jotkut päivät ei käy, mutta mikään päivä ei käy.

En haluaisi olla kateellinen mutta kivaltahan se kuulostaa jos mies vie koko ajan syömään eri paikkoihin , vai onko se vaan niin että niin tehdöön suhteen alussa mutta kun nainen on saatu jäämään niin ei tarvikaan enää panostaa. Siltä minusta tuntuu .

Vierailija
4/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit hyvän miehen frienzonelle ja nyt harmittaa... Klassinen virhe.

Vierailija
5/5 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Ei ole muuta tehtävissä jos glamouria haluat.