Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisinta, mitä olet autotiellä nähnyt?

Vierailija
18.08.2015 |

Mä näin kerran kun vastaantulijoiden kaistalla käveli joku ihme kiinalainen tai korealainen mies kilpavaatteet päällään. Siis ihan keskellä kaistaa ja suoraan päin vastaantulevaa liikennettä.

Onneksi silloin ei autoja ajellut siinä, mutta ihmettelin vain että missä ihme kävelykisoissa tyyppi luuli oikein olevansa. O_o

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länärillä tuli vastaan autoilija, jonka konepellistä oli tuulihaka pettänyt. Pysyi kyllä muun liikenteen vauhdissa mukana.

Vierailija
22/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:52"]

Autoon törmännyt kuollut LEPAKKO! Eihän lepakon pitäisi ikinä törmätä!?!?

[/quote]

Miten niin ei? Ihan samalla tavalla kai ne voi osua autoon kuin liinnutkin, eivät siis ehdi alta pois. Auton nopeus yllättää.

[/quote]

Hei, kyseessä oli kuollut lepakko. Tämä on paranormaali tapahtuma. Tieteellä ei ole vastausta henkimaailman asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:16"]

No joo, ja oli tuossa motarin liittymässä kerran kolme naista tarkastelemassa karttaa autonsa konepelliä pöytänä käyttäen, että se pisti vähän silmään... Autoja viuhui heidän ohitseen ihan läheltä siihen malliin, että daamien tupeeraukset viuhuivat. Mä vaan mietin, että oliko ne samaa geneettistä alkuperää, kun ilmeisesti yhdelläkään kolmesta ei välähtänyt sen vertaa enempää, että toi toiminta saattaisi olla paitsi vaarallista niin myös kiellettyäkin. Auto ei vaikuttanut hajonneelta, mutta vaikea sanoa varmaksi tietenkään. He tosiaan vaikuttivat vain olevan breikillä siinä mekkosissaan. :I

[/quote]

Itse olen usein ihmetellyt autoilioita että ajetaan rajoituksen mukaan ohi onnettomuuspaikoista tms. "erikoistilanteista", eikö yhtään raksuta että olisi ehkä syytä vähän hidastaa!?

[/quote]

Tuo EI ollut onnettomuuspaikka, ja uskon kyllä useimmilla raksuttavan. Miten tämä taas kääntyy niin että idiootti ei olekaan idiootti, vaan muissa on kaikki syy? Siinä oli kolme vatipäätä tauolla, vaaransivat bimboudellaan liikennettä! Ja kyllä varmasti väki hidastikin, mutta ovathan ne vauhdit silti aikamoiset kun on kyse motarista.

Vierailija
24/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oleskellut jonkin verran Venäjällä, enkä jaksa alkaa listaamaan tähän mitä kaikkea olen sillä nähnyt, mutta siellä näkee liikenteessä varttitunnissa enemmän ihmeellisiä asioita kuin Suomessa koko elinikänään.

Yksi yleinen näky on mitä mielenkiintoisemmat kuormat, sekä henkilöautojen että kuorma-autojen päällä. Autoon on voitu teipata tai kiinnittää pakettinarullla kiinni ihan mitä vain, kuten toinen auto, kylpyamme tai lammas.

Toinen mitä ei näe koskaan Suomessa on rikkinäiset kolaroidut autot liikenteessä. Auto voi kulkea kolmella renkaalla tai runko on voinut vääntyä niin että auto kulkee kylkimyyryä vinossa.

Vierailija
25/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:26"]

No joo, ja oli tuossa motarin liittymässä kerran kolme naista tarkastelemassa karttaa autonsa konepelliä pöytänä käyttäen, että se pisti vähän silmään... Autoja viuhui heidän ohitseen ihan läheltä siihen malliin, että daamien tupeeraukset viuhuivat. Mä vaan mietin, että oliko ne samaa geneettistä alkuperää, kun ilmeisesti yhdelläkään kolmesta ei välähtänyt sen vertaa enempää, että toi toiminta saattaisi olla paitsi vaarallista niin myös kiellettyäkin. Auto ei vaikuttanut hajonneelta, mutta vaikea sanoa varmaksi tietenkään. He tosiaan vaikuttivat vain olevan breikillä siinä mekkosissaan. :I

[/quote]

Itse olen usein ihmetellyt autoilioita että ajetaan rajoituksen mukaan ohi onnettomuuspaikoista tms. "erikoistilanteista", eikö yhtään raksuta että olisi ehkä syytä vähän hidastaa!?

[/quote]

Tuo EI ollut onnettomuuspaikka, ja uskon kyllä useimmilla raksuttavan. Miten tämä taas kääntyy niin että idiootti ei olekaan idiootti, vaan muissa on kaikki syy? Siinä oli kolme vatipäätä tauolla, vaaransivat bimboudellaan liikennettä! Ja kyllä varmasti väki hidastikin, mutta ovathan ne vauhdit silti aikamoiset kun on kyse motarista.

[/quote]

Kyllä tuossa on vatipäitä sekä ne tauon pitäjät, että ne jotka ajaa hidastamatta ohi. Jos motarilla on auto seis ja ihmisiä vieressä, niin se tarkoittaa että HIDASTA, jotain on tapahtunut!!! Jos et näe mitään selittävää syytä sille että mitä on tapahtunut, niin se on vielä suurmpi huutomerkki, sulla on ehkä jotain vielä kokonaan huomaamatta ja on todellakin syytä hidastaa.

Vierailija
26/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 äijää kantamassa arkkupakastinta takaisin pientareelle pysäköityyn peräkärryyn.

Onneksi en ollut paikalla hetkeä aikaisemmin :)

Vierailija
27/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tuossa on vatipäitä sekä ne tauon pitäjät, että ne jotka ajaa hidastamatta ohi. Jos motarilla on auto seis ja ihmisiä vieressä, niin se tarkoittaa että HIDASTA, jotain on tapahtunut!!! Jos et näe mitään selittävää syytä sille että mitä on tapahtunut, niin se on vielä suurmpi huutomerkki, sulla on ehkä jotain vielä kokonaan huomaamatta ja on todellakin syytä hidastaa.

[/quote]

Älä jankuta ja nolaa itseäsi, kun et sinä edes nähnyt sitä tilannetta itse, enkä ala tähän koko tilannetta sen kaikkine sävyineen edes tilittämään. Häivypä siis muualle siitä pätemästä, hus hus nyt, ethän selväsikään ymmärrä edes lukemaasi kunnolla. Taisi sitä paitsi kolahtaa, eli olet varmaankin itsekin saanut ajokorttisi kirjekurssilta, eikä sinun pitäisi olla liikenteessä kuin korkeintaan pelkääjän paikalla istumassa.

Vierailija
28/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni pyörillä kulkeva "juna" joilla kuljetetaan ihmisiä esim. huvipuistoissa. Nopeus ei ollut päätä huimaava :D

Vierailija
29/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tulossa iltavuorosta puolenyön aikoihin. Rampin jälkeen ylhäältä käännytään vasemmalle, jolloin menee silta valtatien yli. Tällä sillalla mies oli nähnyt hahmon, musta kaapu päällä leijuvan ilmassa, keskellä tietä. Sanoi pitäneensä pään kylmänä ja ajanut ohi, ja taustapelistä sitä ei ollut enää näkynyt.
Ajan paljon ja pelotteli että sellainen voi tulla joskus vastaan, mutta sellaista ei saa ikinä katsoa kasvoihin vaan ajaa ohi katsomatta.
Jonkun ajan kuluttua tästä mieheni ystävä kuoli. Vähän pelottavaa mutta skeptinen olen silti.

Vierailija
30/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston mies makaamassa tiellä ilmeisesti jossakin mielenhäiriössä tai aineissa. Paikalle oli jo pysähtynyt ohikulkija hälyttämään apua.

Vierailija
31/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeällä tiellä kaukana edessä näkyi valtava kipinäsuihku. Hidastin varmuuden vuoksi ja ajoin ihan tien reunaan. Vastaan tuli mersu peräkärryineen. Kärrystä oli toinen pyörä poissa ja akseli hioutui asfalttia vasten. Vauhti oli kova, taisi vitutuskäyrä olla tapissa.

Vierailija
32/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimin ajomatka on tähän mennessä ollut koulujen lopettajaisviikonloppuna pari vuotta sitten yöaikaan. Matka oli n. 40 km ja lähti kaupungista ja päätyi maaseudulle. 

Kaupungissa teille oli levitelty roskiksia ja humalaisia peruskouluikäisiä piti väistellä. Ylioppilaita parveili joka kadunkulmassa, mutta olivat kyllä siivosti verrattuna tiellä konttaaviin nuorempiinsa.

Valtatiellä ajoin rekan perässä. Se teki voimakkaan hätäjarrutuksen. Keskellä kaistaa pyöräili umpitunnelissa ollut nuorukainen. Nuorakainen päätyi juopontuurilla takaisin pyörätielle.

Siitä kymmenkunta kilometriä eteenpäin bussipysäkille oli pysähtynyt auto. Nyrkit heiluivat. Jollain nuorella miehellä oli päällään vain alushousut ja hänen vaatteitaan heiteltiin autosta.

Matkalle sattui vielä pari kolme huimapäistä ohittelijaa, jotka kaahasivat varmaan yli 150 km/h.

Vierailija
33/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihdytin moottoritielle ramppia alas, kun yhtäkkiä vastaan peruuttaa auto! Venäläinen hieno Volvo.

Vierailija
34/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin Hki- tampere motaria, kun nähtiin tiellä Ikean pakkausessa oleva tuoli, hetken kuluttua oli puolet kodin perushuonekaluista tullut vastaan, joku edelläajava oli niitä ilmeisesti jos siirrellyt pientareelle.

Vierailija
35/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa viikonlopputöistä kotiin ma. aamuna n. 2.30. Ajokaistallani makasi mies poikittain. Pysäytin hänen kohdalleen pientareelle ja menin herättelemään häntä. No, mies ei nukkunutkaan, hän vain metsästi kyytiä varsin vaarallisella tavalla.

No, asiaa sitten puitiin ja hän sai vihdoin palautettua mieleensä kotiosoitteensa. Autoin miehen kyytiin ja vein kotiin. Perillä pyyteli nauttimaan viskiä kyytipalkkioksi. Arvostin sillä kertaa 3 tunnin makoisia unia enemmän ja kieltäydyin kohteliaasti.

Parin kuukauden päästä iltapäivällä olin taas kotiin menossa. Sama mies, suunnilleen samalla paikalla yritti kävellä tien ylittävällä sillalla kaidetta pitkin. Soitin välittömästi poliisille ja sen puhelun aikana mies putosi kaiteelta kolme kertaa, aina sillan puolelle, onneksi.(Ajalta ennen kännyköitä, oli NMT autossa.)

Puhelun jälkeen juoksin ylös sillalle ja kehoitin miestä lopettamaan moisen pelleilyn. Hän olisi mielellään alkanut tapella asiasta, mutta pyysin rauhallisesti hänet tupakalle ja pois sillalta. Lopulta hän suostui siihen ja sitten odoteltiin yhdessä poliisia.

Vierailija
36/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:51"]Poika ajoi mopolla ja veti perässään pyörätuolissa istuvaa kaveriaan. [/quote] :`D

[/quote]

Miten pojista edes murto-osa selviää elossa aikuisuuteensa? Jos mulla olisi villi poikalapsi, vetäisin varmaan rauhoittavia on daily basis...
[/quote]
Aika kevyttä ja minäkin olen vielä elossa, mutta pelottaa oman pojan puolesta.

Vierailija
37/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 12:08"]Kiihdytin moottoritielle ramppia alas, kun yhtäkkiä vastaan peruuttaa auto! Venäläinen hieno Volvo.
[/quote]
Moottoritien rampissa on myös tullut auto vastaan.
Kerran töihin ajellessa puoliunessa ihmettelin että mitä ihmettä tapahtuu? Sitten tajusin, kaiteen toisella puolella ajoi auto samaan suuntaan mun kanssa.

Vierailija
38/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa oli roska-auto matkannut moottoritielle. Oli nimittäin jäänyt lava jotenkin auki ja vana erilaista jätettä tiellä näytti reitin mistä oli ajanut.

Vierailija
39/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tullut känninen nuori kundi pyörällä VASTAAN samaa kaistaa vaikka oli kaksikaistainen tie ja vielä mutkan takaa. Tiellä on rajoitus 40km/h ja ajoin sen mukaisesti mutta en olisi mitään ehtinyt tekemään jos se pyöräilijä ei olisi jollain ihmeen juopon tuurilla päässyt kanttareen yli kaatumatta. Sydän kävi kyllä kurkussa tossa tilanteessa.

Vanha mummo ja pappa ajoivat ramppia väärään suuntaan...onneksi ehdin väistää toiselle kaistalle ja samantien soitin poliisit. Rampin jälkeen päädytään valtatielle jossa 120km/h nopeus. Toivottavasti huomasivat ajoissa virheensä. Nuo vajavaiset seniilit kyllä todellinen hengenvaara liikenteessä.

Vierailija
40/44 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo rollaattorin kanssa päätti kävellä keskellä ajotietä kauppaan, vaikka melko lähellä kulki ihan hyvä kävelytie. Veti perässään kymmenen auton matelevaa jonoa. Oli pukeutunut ihan asianmukaisesti, tukka laitettu ja käsilaukku kainalossa, joten tuskin edes mistään karanneesta dementikosta kyse. Kaikista huvittavinta tuossa tilanteessa oli tosiaan se autojono perässä, ihan kiltisi ja hiljaa kuskit ajelivat mummon vauhdissa :D