Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki oharit eilen

Vierailija
18.08.2015 |

Ja vieläkään ei ole kuulunut mitään. 

Hänen oli eilen tarkoitus tulla, odotin yhdeksään asti illalla kunnes pesin meikit pois ja menin petiin katseleen sarjoja. Ei halaistua sanaa vieläkään. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö miehen tulla sinun luo iltaa viettämään, vai oliko suunnitelmissa mennä jonnekin? Kauan olette tapailleet?

Vierailija
2/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä sitten. Älä ota yhteyttä, mutta jos se ottaa ja selitys on hyvä, voit harkita asiaa uudelleen. Muuten et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse unohtaisin koko tyypin ellei ole joutunut sairaalaan

Vierailija
4/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti mies :( ellei sitten ole joutunut johonkin onnettomuuteen.

Vierailija
5/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska.

Vierailija
6/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kuukautta ollaan seurusteltu, ei varmaan enää. Olin huolissani siihen asti kunnes näin hänet aktiivisena fb.n chatissa. Eli hengissä se on.

Ja joo, sen piti tulla mun luokse iltaa viettämään. Oltiin jo sovittu edellisellä viikolla. Ja mies yllättäen hiljeni jo sunnuntaina. Yleensä laittelee viestiä joka päivä.

Ap

Vierailija
7/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt viikonlopun jammailuissa varmaan uuden naikkosen:p

Vierailija
8/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uusi sillä on. Onpa taas yksi selkärangaton mies, niillä ei näköjään oo koskaan munaa sanoo suoraan, että "tämä oli nyt tässä". Kusipäät.

Vierailija
9/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trffit maanantaina ja sovittu jo edellisellä viikolla?! Vaimo taisi keksiä pojalla muuta tekemistä.

Vierailija
10/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:07"]

Joo, uusi sillä on. Onpa taas yksi selkärangaton mies, niillä ei näköjään oo koskaan munaa sanoo suoraan, että "tämä oli nyt tässä". Kusipäät.

[/quote]

Onneksi tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia vaan naiset hoitavat nämä asiat aina suora selkäisesti. 

Kyllä tälläisessä tilantessa pitää hakea sympatiaa ja empatiaa verkossa, eikä suoraa sanoa miehelle mitä mieltä on hänen munattomuudestaan!

Vierailija
11/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toimitteko oikeasti tuossa tilanteessa noin? Jos on sovittu tapaaminen ja toinen ei tule niin ette ota yhteyttä ja kysy että mitäs nyt, ootko unohtanut vai missä mennään? Ootatte yhdeksään asti illalla ja pesette vaan sitten pettyneenä meikit pois.

Jotenkin vain tuntuu niin oudolta käytökseltä, ihan kuin olisi alistunut siihen että juu, jossain vaiheessa mua kumminkin kohdellaan huonosti ja se kävi nyt sitten.

Itse olisin aika nopeesti soittanut tai laittanut viestiä (tai itseasiassa molemmat) että hei, eikös sun pitänyt tulla meille tänään? Olettaisin että mies on unohtanut, koska jos olisi tullut joku muu este niin olisi tietysti ilmoittanut mulle. Tottakai mies ilmoittaa mulle henk.koht. ja naamakkain jos ei kiinnosta enää tapailla. Ei vain jätä tulematta.

Vierailija
12/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:39"]

Ja vieläkään ei ole kuulunut mitään. 

Hänen oli eilen tarkoitus tulla, odotin yhdeksään asti illalla kunnes pesin meikit pois ja menin petiin katseleen sarjoja. Ei halaistua sanaa vieläkään. 

[/quote]

Älä valita siinä. Peti on kiva paikka sarjoille.

Vierailija
13/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sarjoja katsoit?

Vierailija
14/14 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin perseestä. Mun eksä oli samanlainen, muka aina "unohti" tapaamiset tai ilmoittamisen ettei pääsekään. Syystä on EX.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän