Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras mies alkanut osoittaa huomiota, apua...

Vierailija
18.08.2015 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 15v, lapsia on ja elämä tuttua ja turvallista " tylsää" arkea. Meillä on hyvä suhde, mutta mieheni ei ole oikeastaan osannut (omien sanojensa mukaan) huomioida minua. On tyyppiä että "tottakai rakastan sua ja tottakai olet kaunis" vaikkei sitä koskaan sanokaan. Olen ollut turtunut tähän tilanteeseen vuosikaudet ja itsetuntoni on pikkuhiljaa laskenut alas.

Nyt on kuitenkin käynyt niin että mies johon olen tutustunut onkin alkanut huomioida minua kovasti. Sanonut kauniiksi, kehunut silmiä jne. Asioita joita en ole mieheltäni kuullut vuosiin, jos koskaan. Kivaltahan se tuntuu. Mies ei ole lainkaaninun tyyliseni enkä sanoisi olevani ihastunut häneen mutta siihen huomioon jota häneltä saan, olen ihastunut. Huomaan nyt hakevani sitä huomiota tarkoituksella, ts.kiinnitän ulkonäkööni enemmän huomiota. Tiedän toimivani väärin, mutta hitsi vie lun se ihailu hivelee pohjamudissa olevaa itsetuntoani. Mitä ajatuksia tällainen herättää? Olenko vain epätoivoinen huomiohuora vai onko jollain kenties kokemusta vastaavasta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapaat miestä? Ole varovainen, äkkiä oletkin jo pettämässä. Kuulostaa ainakin että kyseinen mies olisi siihen valmis. Tai sitten lirkuttelee kaikille naisille.

Vierailija
22/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:33"] Olen puhunut asiasta miehelleni useinkin. Sanonut jopa pelkääväni sitä että olisin helppo kohde jollekin saada minut sekaisin antamalla minulle kaipaamaani huomiota. Mieheni kuitenkin vain vaivaantuu tällaisista puheista eikä ymmärrä huomion kaipuutani koska olenhan hänen elämänsä nainen ( vaikkei koskaan sitä osoita!).ap [/quote] Pitkässä parisuhteessa alkaa helposti toista pitämään itsestäänselvyytenä. Miten sulle nyt vasta 15 vuoden jälkeen on alkanu tää asia häiritsemään? M39 [/quote] Kuten sanoin että olen ollut tottunut siihen arkeen, huomiottomuuteen jne. Olen tiedostanut kaipaavani huomiota mutta en ole sitä saanut. Nyt yllättäen huomiota onkin alkanut tulla, mutta väärältä taholta. Onko ihme jos kuitenkin tästä huomiosta ilahdun?

[/quote]

Ja mitä vikaa on arjessa?! Sitähän elämä on. Käydään töissä, harrastetaan, vietetään aikaa perheen ja ystävien kanssa täyspäistä arkea, eikä olla heti pöksyt märinä kun joku katsoo. Eikö sinulle ihan oikeasti ole kukaan ole ihan small talkina rupalellut. Etkö tuon enempää arvosta itseäsi, jos ilahtumisesi on huomiosta kiinni?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:39"]

Nainen kaipaa luonnostaan tuollaista huomiota.

[/quote]

Eli naisen itsetunto on riippuvainen miehen ihailusta?

[/quote]

Samahan se on miehilläkin. Esim. ulkomailla liikkuminen seksikaduilla tuntuu hyvältä, kun naiset mouruaa perään, vaikka tietääkin että heillä kyse on vain rahasta (ja vaikka ei itse koskaan ostaisi palveluja). Aivot ei erottele oikeaa ja feikkiä huomiota ainakaan tunnetasolla.

[/quote]

Masentuneen aivot kyllä erottelee, koska niitä vaivaa kolkko inhorealismi.

Vierailija
24/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:35"]

Missä tapaat miestä? Ole varovainen, äkkiä oletkin jo pettämässä. Kuulostaa ainakin että kyseinen mies olisi siihen valmis. Tai sitten lirkuttelee kaikille naisille.

[/quote]

Määrittele se pettäminen. Pettämistä voi olla ihan tunnetasollakin ei siihen seksiä tarvita. Pettämisessä on loppupeleissä hyvin vähän tekemistä itse seksin kanssa.

Vierailija
25/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:33"] Olen puhunut asiasta miehelleni useinkin. Sanonut jopa pelkääväni sitä että olisin helppo kohde jollekin saada minut sekaisin antamalla minulle kaipaamaani huomiota. Mieheni kuitenkin vain vaivaantuu tällaisista puheista eikä ymmärrä huomion kaipuutani koska olenhan hänen elämänsä nainen ( vaikkei koskaan sitä osoita!).ap [/quote] Pitkässä parisuhteessa alkaa helposti toista pitämään itsestäänselvyytenä. Miten sulle nyt vasta 15 vuoden jälkeen on alkanu tää asia häiritsemään? M39 [/quote] Kuten sanoin että olen ollut tottunut siihen arkeen, huomiottomuuteen jne. Olen tiedostanut kaipaavani huomiota mutta en ole sitä saanut. Nyt yllättäen huomiota onkin alkanut tulla, mutta väärältä taholta. Onko ihme jos kuitenkin tästä huomiosta ilahdun?

[/quote]

Ei se ole ihme, ennemminkin ihan normaali reaktio. Seon ennemminkin ihme, että olet jaksanut olla sellaisessa parisuhteessa, jossa ei saa eikä arvosteta tunteiden osoittamista.

M39 

Vierailija
26/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:38"]

[/quote]

[/quote]

Samahan se on miehilläkin. Esim. ulkomailla liikkuminen seksikaduilla tuntuu hyvältä, kun naiset mouruaa perään, vaikka tietääkin että heillä kyse on vain rahasta (ja vaikka ei itse koskaan ostaisi palveluja). Aivot ei erottele oikeaa ja feikkiä huomiota ainakaan tunnetasolla.

[/quote]

[/quote]

Kyllä masentuneenakin on eri asia kävellä helteisellä kadulla, jossa huudetaan "hey hansum maan, come with mee", kuin Hämeentietä räntäsateessa ja pakokaasuissa.

Vierailija
27/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä huomiosta pitämisestä ym. ole mitään väärää..Toivottavasti olet tarpeeksi aiheesta keskustellut miehellesi(!!)

Vierailija
28/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko nyt hyväksyntää ihastumiselle keskustelupalstalla?! Se on ihan ok, mutta sinä näet asian vain omien läpi katsottuna, etkä näe yhtää mitä sinulle yritetään sanoa! Jos arki tympii tee sille jotain. Tänään tuo mies ja huomenna joku toinen, mutta arkesi on edelleen yhtä tympeetä!

Vierailija
29/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä masentuneenakin on eri asia kävellä helteisellä kadulla, jossa huudetaan "hey hansum maan, come with mee", kuin Hämeentietä räntäsateessa ja pakokaasuissa.

[/quote]

Riippuu masentumisen tasosta. Lievällä voi ehkä maiseman vaihdos autta, mutta keskivaikeat ja vaikeat ovat oman päänsä vankeja.

Vierailija
30/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Riippuu masentumisen tasosta. Lievällä voi ehkä maiseman vaihdos autta, mutta keskivaikeat ja vaikeat ovat oman päänsä vankeja.

[/quote]

No heillä ei varmaan auta sitten oikeakaan huomio, eli kyse ei ole siitä, että aivot erottelisi oikean ja feikin. Heille kaikki on feikkiä.

Vierailija
31/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet epätoivoinen huomiohuora. Jos kerran olet alkanut hakemalla hakea sitä huomiota. Itepähän kysyit...

Vierailija
32/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No heillä ei varmaan auta sitten oikeakaan huomio, eli kyse ei ole siitä, että aivot erottelisi oikean ja feikin. Heille kaikki on feikkiä.

[/quote]

Ja tämä on tullu todettua yhdessä parisuhteessa. Huomionosoitukset torjuttiin hyvin usen "höpö höpö, sie oot vaan sekasin/rakastunu"

M39

Vierailija
33/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:51"]

Riippuu masentumisen tasosta. Lievällä voi ehkä maiseman vaihdos auttaa, mutta keskivaikeat ja vaikeat ovat oman päänsä vankeja.

[/quote]

[/quote]

Semantiikkaa tähän väliin: käyttäisin ennemmin sanaa merkityksetön, kuin feikki. Pahoitteluni kaikille off-topicista.

Vierailija
34/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:53"]

Joo olet epätoivoinen huomiohuora. Jos kerran olet alkanut hakemalla hakea sitä huomiota. Itepähän kysyit...

[/quote]

Ja hakee sille myös hyväksyntään verkossa. Jotain on pakko olla pielessä omassa minärakenteessa. Terve aikuinen hakisi ongelmiinsa ratkaisua ihan jostain muusta kuin ripsiväristä. Ei se itsetuntoa paranna kyllä yhtään.

Vierailija
35/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa ihastutaan useampia kertoja. Täysin normaalia eikä siinä ole hävettävää.

Vierailija
36/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Samahan se on miehilläkin. Esim. ulkomailla liikkuminen seksikaduilla tuntuu hyvältä, kun naiset mouruaa perään, vaikka tietääkin että heillä kyse on vain rahasta (ja vaikka ei itse koskaan ostaisi palveluja). Aivot ei erottele oikeaa ja feikkiä huomiota ainakaan tunnetasolla.[/quote]

Tämä muuten on syy myös paljastavien selfieiden suosioon. Kenestäpä miehestä ei olisi kivaa, jos kotona pomppisi tissit bikineissä selkä notkolla ja huulet törröllä? Olkoon vaikka miten feikkiä, mutta kyllä se vaan mukavasti kihelmöi. Ja naiset saavat siitä vastineeksi huomiota itselleen.

Vierailija
37/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailukin syö parisuhdetta ja on pienimuotoista pettämistä. Jos ajatukset pyörivät miehen ympärillä ja miehen ajatukset sinun, tämä on jo selvä peli. Ei siihen seksiä tarvita. Oletteko molemmat noin nelikymppisiä? Silloin yleensä näitä sivusuhteita ja ihastumisia ilmestyy roppakaupalla. Vanheneminen pelottaa.

Vierailija
38/38 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nauti huomioiosta, pidä rajasi ettei mene pettämiseksi, mikä se sitten kenelläkin/kussakin parisuhteessa on ja katso, piristäisikö oma noussut hyvinvointisi/energiatasosi myös omaa parisuhdettanne. Jollei, kannattaa varmaan miettiä mitkä ovat vaihtoehdot sillä rintamalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme