Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö olla huolissaan?

Vierailija
14.03.2022 |

Kävin viikonloppuna siskoni tykönä kun emme ole korona aikana hirveästi nähneet. Siskolla mies kotona ja tyttö 10v, mies ei ole tytön isä. Hieman kummastelin meininkiä. Siskolle vissiin häppä ruvennut maistumaan korona aikana eikä mieskään sitä sen koommin kommentoinut. Saunottiin ja juotiin pari kaljaa mutta siskolle tuntui maistuvan. Hieman tuli epämukava olo tytön 10v puolesta kun sisko yllättäen kirmasi olohuoneen poikki ja rallatti ”Posliinipillu mä oon!” Kysyin myöhemmin mitä hemmettiä, etkö nähnyt kuinka tytär vaivaantui. Sisko sanoi laulaneensa vain vanhaa vitsibiisiä Porsliini Billy tai joku mistä en ole ikinä kuullutkaan. Myöhemmin sisko rupes tupakoimaan aikamoisessa maistissa sisällä. Sanoin että menisi ulos ja tytärkin aneli äitiään polttamaan ulkona kun tytöllä astma. Sisko pisti sytkärin päälle parin sentin päähän tyttären kasvoista ja tokaisi ilkeästi ”Haluatsä nähdä isäs?” Tyttö oli selkeesti peloissaan. Mitä pitäis tehdä? En ole pahemmin käynyt siskon kännikäyttäytymistä läpi hänen kanssa kun en tiedä kuinka paljon voin puuttua mutta olen huolissani tytöstä…

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tytar viela posliini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan