Miksi HOMOMIEHET pysyvät nuorekkaan näköisinä?
Esim. Sillanpään Jari. Menisi helposti 40-vuotiaasta.
Kommentit (52)
Lapset vanhensi ainakin tätä heteromiestä ihan älyttömästi. Ja vaimon liikakilot.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:50"]Lapset vanhensi ainakin tätä heteromiestä ihan älyttömästi. Ja vaimon liikakilot.
[/quote]
Tuskin ne vaimon liikakilot sinun vatsassi näkyy. Jokainen pitäköön huolen itsestään, kaikki muu on tekosyytä...
Eiköhän ulkonäköön vaikuta eniten elämänasenne ja homoista löytyy enemmän iloisia ja elämänmyönteisiä tyyppejä jotka arvostavat kauniita asioita kuten vaikka taidetta, kukkia, vaatteita. Suomiheteromiehelle kaikki homouteen viittaava on kauhistus, itsensä hoitamisesta alkaen. Onneksi nuoriso on asia erikseen!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:28"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 02:37"] Ne käyttää ryppyvoidetta [/quote] Tämä! Ei tästä nyt niin kovin kauaa ole, kun kosteusvoidetta naamaansa levittävää miestä pidettiin automaattisesti homona. [/quote] No onhan tuo aivan vitun homoa, jos joku mies alkaa neiteilemään. Perse on paskan koti. Kyrvälle römpsä kuuluu ja saatanalle irstailijat. [/quote] Sinä se olet sellainen supliikkimies että varmaan naisia tulee sulle ovista ja ikkunoista...
[/quote]
Kyllä vaan. Mulle kelpaa ihan jokainen elävä reikä tässä maailmassa, olen sen verran joviaali, vaikka välillä rölläänkin.
Olen keski-ikäinen homo ja kaikki luulevat minua paljon nuoremmaksi kuin oikeasti olen. Joskus tulee ihan absurdeja tilanteita, kun joku sanoo ilmeellään, että WTF kun kerron ikäni. Kysyjä on arvellut jopa kymmenen vuotta alakanttiin, joskus ylikin. Homona minulla on paljon aikaa hoitaa itseäni. Voin treenata säännöllisesti, syödä terveellisesti juuri niitä ruokia kuin haluan, levätä tarpeeni mukaan ja käyttää kaikki rahani vain itseeni. Vartaloni on hoikka ja atleettinen, mikä antaa nuorekkaan illuusion. Poikaystäväni kanssa meillä on myös varaa matkustella usein, mikä helpottaa stressiä ja edistää hyvinvointia. Ei tarvitse käyttää energiaa lapsiin tai kuunnella nalkuttavaa vaimoa. Seksiä saa niin paljon kuin haluaa, eikä tarvitse koskaan kärvistellä puutteessa. Asunto on siisti ja kiva ja myös pysyy siistinä, koska ei tarvitse sietää temmeltävää lapsilaumaa. Sekin auttaa rentoutumiseen. Työpäivän jälkeen saa levätä yksin kotona ja rauhassa, eikä tarvitse käyttää energiaa perheeseen. Käytän myös ihonhoitotuotteita ja käyn säännöllisesti parturissa. Pukeudun nuorekkaasti ja käytän rahaa vaatteisiin. Katson säälien lastenrattaita työnteleviä miehiä ja ajattelen, kuinka onnekas olenkaan kun olen säästynyt tuolta. Monet muut tuntemani homot elävät samanlaista elämää. Siinä on se nuorekkuuden salaisuus.
T-Homomies
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:30"]
Tämä on nyt mutu-tuntumalla sanottu, mutta voisiko takana olla miesten visuaalisuus? Ainahan sanotaan, että heteromiehet tuijottavat naisen ulkoisia avuja, niin voisiko sama olla homomiesten kanssa? Koetaan tärkeäksi näyttää hyvältä, kun he tietävät omalla kohdallaankin sen merkittävyyden parinvalinnassa? Itse tunnen paljon homoja ja järjestään he kaikki panostavat hiuksiin, vaatteisiin ja asusteisiin oli heidän tyylisuuntansa mikä hyvänsä. Homot tietävät, että miehet tarvitsevat visuaalista ärsykettä kiinnostuksen heräämiseen. . Syy, miksei heteromiehet sitten välttämättä näin paljoa panosta ulkonäköönsä voi olla sitten periaatteessa naisissa? Naisille merkitsee miehen ulkonäköä enemmän luonne, arvot, toisen turvallisuus ym., joten heteromiehet keskittyvät muihin asioihin. Osan mielestä taas laittautuminen on "homojen hommaa" ja osaa ei vaan muuten vaan kiinnosta ja toiset taas pumppaavat salilla ja lenkkeilevät pitääkseen kroppansa kunnossa. . Saa laittaa miinuksia tulemaan, tämä oli vain arvailua.
[/quote]en laita miinusta vaan plussaa!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:18"]
Elävät viriilin elämän, ei huolenaiheita, suuria talolainoja tai lapsia. Syövät vähemmän ja sairastuvat epätodennäköisemmin kansansairauksiin. Harvemmin työskentelevät myöskään kuormittavissa fyysisissä töissä vaan ennemmin palvelualoilla ja toimihenkilöinä.
[/quote]
Täällä homo kiinteistönhoitaja jolla sydänvika, astma , epilepsia ja uusimpana diabetes :)
[/quote]
Kuulut alempaan sosiaaliluokkaan. Se kumoaa homouden vaikutukset.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:14"]
Olen keski-ikäinen homo ja kaikki luulevat minua paljon nuoremmaksi kuin oikeasti olen. Joskus tulee ihan absurdeja tilanteita, kun joku sanoo ilmeellään, että WTF kun kerron ikäni. Kysyjä on arvellut jopa kymmenen vuotta alakanttiin, joskus ylikin. Homona minulla on paljon aikaa hoitaa itseäni. Voin treenata säännöllisesti, syödä terveellisesti juuri niitä ruokia kuin haluan, levätä tarpeeni mukaan ja käyttää kaikki rahani vain itseeni. Vartaloni on hoikka ja atleettinen, mikä antaa nuorekkaan illuusion. Poikaystäväni kanssa meillä on myös varaa matkustella usein, mikä helpottaa stressiä ja edistää hyvinvointia. Ei tarvitse käyttää energiaa lapsiin tai kuunnella nalkuttavaa vaimoa. Seksiä saa niin paljon kuin haluaa, eikä tarvitse koskaan kärvistellä puutteessa. Asunto on siisti ja kiva ja myös pysyy siistinä, koska ei tarvitse sietää temmeltävää lapsilaumaa. Sekin auttaa rentoutumiseen. Työpäivän jälkeen saa levätä yksin kotona ja rauhassa, eikä tarvitse käyttää energiaa perheeseen. Käytän myös ihonhoitotuotteita ja käyn säännöllisesti parturissa. Pukeudun nuorekkaasti ja käytän rahaa vaatteisiin. Katson säälien lastenrattaita työnteleviä miehiä ja ajattelen, kuinka onnekas olenkaan kun olen säästynyt tuolta. Monet muut tuntemani homot elävät samanlaista elämää. Siinä on se nuorekkuuden salaisuus.
T-Homomies
[/quote]
Mites se paskanhaju perseleikeissä siedetään?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:07"]
ei tarvitse kuunnella naisten mäkätystä. :P
[/quote]
Ei tarvitse heteronkaan jos ei vakiinnu.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:14"]
T-Homomies
[/quote]
Mites se paskanhaju perseleikeissä siedetään?
[/quote]
Pyykkipoika nokkaan vaan!
T-Homomies
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:30"]
Tämä on nyt mutu-tuntumalla sanottu, mutta voisiko takana olla miesten visuaalisuus? Ainahan sanotaan, että heteromiehet tuijottavat naisen ulkoisia avuja, niin voisiko sama olla homomiesten kanssa? Koetaan tärkeäksi näyttää hyvältä, kun he tietävät omalla kohdallaankin sen merkittävyyden parinvalinnassa? Itse tunnen paljon homoja ja järjestään he kaikki panostavat hiuksiin, vaatteisiin ja asusteisiin oli heidän tyylisuuntansa mikä hyvänsä. Homot tietävät, että miehet tarvitsevat visuaalista ärsykettä kiinnostuksen heräämiseen. . Syy, miksei heteromiehet sitten välttämättä näin paljoa panosta ulkonäköönsä voi olla sitten periaatteessa naisissa? Naisille merkitsee miehen ulkonäköä enemmän luonne, arvot, toisen turvallisuus ym., joten heteromiehet keskittyvät muihin asioihin. Osan mielestä taas laittautuminen on "homojen hommaa" ja osaa ei vaan muuten vaan kiinnosta ja toiset taas pumppaavat salilla ja lenkkeilevät pitääkseen kroppansa kunnossa. . Saa laittaa miinuksia tulemaan, tämä oli vain arvailua.
[/quote]
Musta tuntuu että miehet ovat lähinnä avoimemmin visuaalisia. Naiset jeesustelevat useammin siitä miten persoona on tärkeämpi, ja jotkut heteromiehet eivät siksi tajua miten tärkeää ulkonäötä huolehtiminen on.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 02:37"]
Ne käyttää ryppyvoidetta
[/quote]
Tämä! Ei tästä nyt niin kovin kauaa ole, kun kosteusvoidetta naamaansa levittävää miestä pidettiin automaattisesti homona.
[/quote]
No onhan tuo aivan vitun homoa, jos joku mies alkaa neiteilemään. Perse on paskan koti. Kyrvälle römpsä kuuluu ja saatanalle irstailijat.
[/quote]
Sinä se olet sellainen supliikkimies että varmaan naisia tulee sulle ovista ja ikkunoista...