Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muuta joka ei vaan saa aikaiseksi pestä silmälaseja?

Vierailija
17.08.2015 |

Mulla on ihan suht koht hyvä näkö, en käytä laseja 24/7 mutta esim tietokoneella, tv:tä katsellessa ja lukiessa käytän mielelläni ja kun pää on kipee niin se on myös merkki että nyt lasit päähän. Mutta ne mun lasit on aina ihan likaiset, nytkin vasemman lasin kulmasta ihan sumuiset mutta en jaksa pestä näitä...
monesti en pese viikkoon ja vaikka haittaavatkin nuo liat niin en vaan saa aikaiseksi...

olenko ainoo joka näin laiska?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo. Ite kans pesen tosi harvoin. Jokaisten lasien mukana on tullu liina ja pesuaine mutta kaikki jääneet käyttämättä :D

Vierailija
2/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se silmälasifetissi, että ruiskaistaan rillit sameiksi, saanut alkunsa kaltaisistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sain lasit 2 vuotta sitten ja ensimmäiset viikot pesin lasit monta kertaa päivässä neuroottisesti kun pienimmätkin liat häiritsi hirveesti mut nykyään en todellakaan jaksa puhdistaa tarpeeks usein...joskus siirtelen laseja oikein alemmas nokanvartta ettei joku lika häirtsisi silmää just siinä pupillin kohdalla linssiä

Vierailija
4/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lähes päivittäin, näihin jää ihan järkky kalvo, hyvä että näen mitään.

Vierailija
5/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasit ollut kokopäiväisessä käytössä kohta kakskytä vuotta, pesen tosi harvoin. Jos tulee selkeitä rasvatahroja, ne pitää saada pois, mutta pöly ja sellainen pikkulika lähtee pyyhkimällä silloin tällöin. Mulla on huippuhyvä silmälasinpuhdistusliina jostain kymmenen vuoden takaa vieläkin käytössä, sillä tai nenäliinalla, talouspaperilla tai paidanhelmalla pärjää pitkälle.

Vierailija
6/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika mulla. Vähän olen petrannut sen jälkeen kun ostin sellaista oikeaa puhdistusainetta, jonka voi vain pyyhkiä pois, mutta sitäkin käytän hyvällä tuurilla viikoittain. Ja ne lasit on oltava mulla päässä aina.