Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hesalaisia oikein vaivaa ?

Vierailija
17.08.2015 |

Käytiin viikonloppuna Helsingissä, saldona parit keskarin näytöt, ihmeellistä mullistelua aikuisilta ihmisiltä liikenteessä, jopa vanha mummu heristi nyrkkiä

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ehkä kutsuit niitä hesalaisiks, selittäis reaktiot

Vierailija
2/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sun täytyi tehdä tosi pahasti vikaan. Kävelitkö pyörätiellä? Vai pyöräilitkö kävelytiellä? Vai puhuit kovaan ääneen bussissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vissiin et ihan pysynyt kaupungin sykkeessä mukana? Pk-seudulla liikenteen tahti on aikapaljon kiihkeämpää kuin muualla Suomessa. Itsekin huomaan ärsyyntyväni, kun meen muualle Suomeen autolla.

Vierailija
4/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kiire. Helsinkiläisillä on koko ajan kiire. Sitten alkaa ärsyttää joku hidastelija. Itse täällä asuessa ei huomaa sitä jatkuvaa kiirettä. Asuin joskus pikkukaupungissa ja kun vierailin kotikaupungissani Helsingissä, ekat tunnit olin aina ihmeissäni kunnes solahdin taas siihen kiirerytmiin.

Vierailija
5/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, AP, en usko sanaakaan. Helsingissä ei käyttäydytä noin, ellet sitten ole tosi voimakkaasti provosoinut.

Tiedätkö miksi en usko. Helsinkiläisillä ei ole maaseutuväen alemmuuskompleksia. Se on ihan teidän oma juttu ja saa keksimään tuollaisia satuja.

Vierailija
6/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Mulle ei ainakaan koskaan ole näytetty keskaria...

Vierailija
7/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt noin, vaikka elämäni olen asunut Hgissä.

Vierailija
8/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te oikein sähläsitte Helsingissä? Enpä ole ikinä kuullut tuollaisesta vastaanotosta, luultavasti mokasitte kunnolla... Täälläkin on syytä noudattaa tiettyjä sääntöjä eikä tulla kuin maailman omistajat.

Vierailija
9/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon paljasjalkainen stadilainen ja oon näyttänyt kekeä pari kertaa kun

-joku urpo puhuu kännykkään ja ajaa päin punaisia

-auto on pysähtynyt suojatien eteen ja ja joku älyn riemuvoitto ajaa pysähtymättä viereistä kaistaa ohi

Vierailija
10/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskaria ei ole näytetty, mutta eihän pääkaupunkiseudun ihmiset usein ole niitä mukavampia ja kohteliaimpia todellakaan. Itseänsä täynnä ja syyttävät maalaisia kaikesta :D

Vierailija
11/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa korkea asumisen hinta ja se, että muualla maassa ei voi opiskella tiettyjä aloja. Lisäksi ärsyttää suuret etäisyydet kaupungin sisällä, etenkin kun olen autoton ja julkisten armoilla. Muutama muukin asia painaa mieltä, mutta avaudun niistä sitten jossain muualla.

Vierailija
12/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tainnut mennä Helsingissä autoilu ihan niinku Strömsössä?

Vierailija
13/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps

Vierailija
14/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:52"]Ei ole koskaan käynyt noin, vaikka elämäni olen asunut Hgissä.
[/quote]

Vierailija
15/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilaisia stressaa töihin paluu ja pyöräkaistat. Mutta suurinosa ytimessä pyörivistä ei edes ole stadilaisia. Joten eipäs nyt yleistetä.

Vierailija
16/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen autoillut paljon keski-Euroopassa ja Helsingin liikenteen rytmikin on jotain todella, todella hidasta.

Saati sitten juntti-Suomen.

"Maailman nopein kansa"... *tirsk*

Vierailija
17/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuppukylässä mitään oo tapahtunut kellekään. Meinaat sä et me aletaan pitää jotain oppikouluu? Siihenhän teillä on ne huussit ja huvilat. Kato ku ei tääl nää koht ku jotain sopeutujia nii arvaa vaan et maindaans niit mennä opettaa fiksuille tavoille? No ei kyl.  

Vierailija
18/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadilaiset ei tykkää maakuntien "junteista", ne haluaa keskuuteensa vain sivistyneitä immeisiä Afrikasta ja niiltä kulmilta.

Vierailija
19/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:18"]

Stadilaiset ei tykkää maakuntien "junteista", ne haluaa keskuuteensa vain sivistyneitä immeisiä Afrikasta ja niiltä kulmilta.

[/quote]Kuvitteletko että meiltä kysytään halutaanko me niitä tänne? 

Vierailija
20/32 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:33"]

Käytiin viikonloppuna Helsingissä, saldona parit keskarin näytöt, ihmeellistä mullistelua aikuisilta ihmisiltä liikenteessä, jopa vanha mummu heristi nyrkkiä

[/quote]

Ei meitä haittaa kuin trollit silloin tällöin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi