Voiko mielestänne 17-vuotiaan ja 23-vuotiaan suhde toimia?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]
Ongelmat ehkä tulevat siinä vastaan, että 23 vuotias on kokenut monia koloja ja 17 vuotias vain harvoja peniksiä jos yhtään..
[/quote]
Kuka sanoi, että mies olisi noista se vanhempi?
[/quote]
Ei kukaan mutta näin yleensä oletetaan. Minä en tiedä yhtään 23 vuotiasta naista joka seurustelisi 17v pojankaa. Taas yli parikymppisiä miehiä tiedän moniakin jotka seurustelee 16-17v teinitytön kanssa.
Toimii. Olen 30v mies ja seksi toimii hyvin mun 17v tyttiksenkaa. (;
Jossakin oli juttua, että jos ikäeroa on 1-3 vuotta se lisää avioeron todennäköisyyttä 43 prosenttia.
Voi toimia. Helposti. Monet tuntemistani "vanhemmista pariskunnista" ovat olleet just noin. Eli nainen 17-18 ja mies 20-25 v. Ennen tuo oli todella tavallinen ikäero. Isovanhempieni aikaan varsinkin
Olin 17-vuotias ja mies 22 kun aloimme seurustella. Hyvin voi toimia.
Olin 17 v, kun tapasin mieheni, hän oli 22 v. Tästä on kohta 12 vuotta ja ollaan edelleen yhdessä, ja meillä on 2 lasta..eli voi.
Olin kyllä ikäisekseni melko kypsä, sillä olin joutunut kantamaan paljon vastuuta pienestä asti.
Ei voi tietää, voi toimiakin. Mä ainakin toivon, että 17 ja 17 toimis, vaikka ei lopunelämää :)