Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sana tai sanonta saa sinut hykertelemään? :D

Vierailija
13.03.2022 |

Minä aina ääneen käkätän, kun palstalaiset puhuvat lokeista eli tt-siipeilijöistä :D Niin osuva termi. Sieluni silmin näen nämä lokit.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota housut pois niin otan suihin. Ne sanat olen kuullut 4 kertaa. Kahdelta eri naiselta yhteensä. Ensimmäiseltä kerran ja toiselta kolmesti. Toisen kanssa olin noin 9 vuotta. Jokaisella kerralla olen salaa nipistänyt itseä. Ihan pakko varmistaa onko tämä totta. 

Kyllä naisetkin joskus. Niin pahoja epäilyjä että kerran kysyin onko maailmanloppu tulossa?  Sen verran harvinaista oman kokemuksen mukaan.

Tähän nyt taas voisi sanoa vaikka mitä, mutta mieti ihan tykönäsi, miksi näin. Eikä vastaa edes ap:n kysymykseen eli yksinkertainen olet.

Vierailija
2/26 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota housut pois niin otan suihin. Ne sanat olen kuullut 4 kertaa. Kahdelta eri naiselta yhteensä. Ensimmäiseltä kerran ja toiselta kolmesti. Toisen kanssa olin noin 9 vuotta. Jokaisella kerralla olen salaa nipistänyt itseä. Ihan pakko varmistaa onko tämä totta. 

Kyllä naisetkin joskus. Niin pahoja epäilyjä että kerran kysyin onko maailmanloppu tulossa?  Sen verran harvinaista oman kokemuksen mukaan.

Paras, vaikkakin ainoa kommentti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei naurattanut.

Vierailija
4/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää

Vierailija
5/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut olla ihan kivakin keskustelu mutta tuo ällöttävä suikkarityyppi pilasi sen heti kättelyssä.

Vierailija
6/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-kanat

Vierailija
7/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi kuuseen. Se on minusta hyvin sanottu, kun joku puhuu tai tekee ihan typeriä. 

Vierailija
8/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut olla ihan kivakin keskustelu mutta tuo ällöttävä suikkarityyppi pilasi sen heti kättelyssä.

Minä ainakin inspiroiduin 🙂 kunhan mies tulee ylitöistä niin luvassa on hänelle pieni yllätys

Vierailija
9/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jostain pilalle menevästä asiasta tai ruuasta sanotaan - Mennee pilluuseen.

Poikani hoki tätä päiväkodissa, täytyi lopettaa kotona sen käyttö. Mut vieläkin moinen sanonta hymyilyttää :)

Vierailija
10/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani hoki tätä päiväkodissa, täytyi lopettaa kotona sen käyttö. Mut vieläkin moinen sanonta hymyilyttää :)

Minulta hiljaista paheksuntaa tälle.

Vierailija
11/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin inspiroiduin 🙂 kunhan mies tulee ylitöistä niin luvassa on hänelle pieni yllätys

Puute-Pena, kommentoit nyt taas omaa viestiäsi.

Vierailija
12/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija.

Vierailija
13/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku menee ”vituralle” eli pieleen.

Vierailija
14/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

try me  i am easy  baaritiskillä.

Vierailija
15/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta to-si myöhään, että jos joku homma "menee reisille", niin spermit ei siis osunut maaliinsa, siihen reisien väliin 😄

Vierailija
16/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii ku venäläinen Anttilassa.

Muuten hyvä, mutta ei toimi enää ku jonnet ja veetit ei tiedä mikä on Anttila, eikä ne varmaan ymmärrä sen venäläisenkään tarkoitusta siellä.

Vierailija
17/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras, vaikkakin ainoa kommentti :D

Kiitos kehuista. En olettanut että kommenttiani kehutaann. Mä olin/olen aika reippaasti anteliaampi oraalilla. Eka kerrallala on tullut tyrmistys, jotain selitystä. Mitä tuota valehtelemaan naisia on jostain hämärästä syystä nolottanut. 

Aivan turhaan ja se on vain seksiä. Sillain aivan vaan huvin vuoksi niin paljon enemmän olen antanut. En mä jaksa pelailla aikuisena. Jos ei tykkää niin ei ole pakko. Mihinkään pihtaus suhteesen en enää ala.

Ap.

Vierailija
18/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Enpä ollut ennen tuollaista sanontaa kuullut.

Vierailija
19/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeää

Ensimmäinen oli asian suhteen innokas ennen kuin käytännössä joku ei miellyttänyt. Toinen yritti sentään kolmesti 9 v sisään, mutta kaksi viimeistäkin kertaa vain muistutti häntä miksi ei viitsi.

Vierailija
20/26 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tykkään termistä "muina maunoina" - harmi, että sille on käyttöä suhteellisen harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi