Nukun äitini kanssa samassa huoneessa
Vihaan sitä, ei omaa rauhaa. Olen jo teini ikäinen, siskollani on oma huone mutta joudun jakamaan omani äitini kanssa ja käy kateeksi kavereita jotka asuvat isoissa taloissa ja joilla on omat huoneet. Voiko joku sanoa omaa mielipidettä asiasta? Minua hävettää se
Kommentit (19)
Niin kauan, kun toiminta rajoittuu nukkumiseen, asiassa ei ole mitään hävettävää.
Mielipiteeni on että vedä peitto korvillesi.
Tipi tipi tii,vai miten se nyt menikään.
Monta huonetta teillä on? Voisiko äitisi nukkua olohuoneessa, vai oletteko siellä?
Ei kukaan teini-ikäinen suostu nukkumaan vanhemman kanssa samassa huoneessa missään nimessä tai jaa huonettaan äitinsä kanssa. Teinien kuuluu saada raivareita, kiroilla ja näyttää kaapin paikka. Vaatia parannuksia.
Me asuimme kaksiossa pitkään, äiti, isä, veli ja minä. Minä ja veli nukuttiin olkkarissa. Häpesin. Ensinnäkin oltiin kerrostalossa ja vielä pienessä huoneistossa. Nyt olen kahden teinin rahaton yh. Ollaan vuokralla kolmiossa, lapsilla on omat huoneet, minä nukun olkkarissa, taas. Mutta ei ole varaa isompaan.
Noin ne sukurutsaukset alkavat. Sterilisoikaa itsenne.
Saat oman huoneen kun siskosi mutaa lapsuus koti pois.Luulisi on järkevä lähtee kun täytä 18vuotta?Ala nukuu soffalla tai soffan takana lattialla.Turha kadehtia kavereita.Heillä voi olla koti iso ja rikas,mutta kodin ilmapiiri 4 seinän sisällä paha.Kun kaikki ostettu velaksi vanhemmilla veloista iso tressi? Velkojen taakia ei aina ruokaa ja teinit voi pahoin siellä omassa huonessa.Kun kuulee vanhemmat aina riitelee rahasta!
Savossa aikamiespojat saattavat nukkua äitinsä kanssa jopa 55-vuotiaiksi.
eli sinua kyrsii kun et voi masturboida iltaisin rauhassa
no veivaa kädellä koulussa välkällä
Miksi pitää vastata niin ilkeästi? Ja vitsillä kaikki, tosi kiva kun oikeasti kysyin ihan tosissani.. ap
Keskity nyt koulunkäyntiin ja ole kiitollinen, että sinulla on rakastava perhe tukenasi. Kun pääset opiskelemaan, voit hakea opiskelija-asuntoa. Usko pois, että monet isoissa linnoissa asuvat eivät ole onnellisia mistään, kun minkään eteen ei tarvitse tehdä työtä.
Miks et saa siskon kanssa samaa huonetta? Ehdota edes.
Aikoinaan opiskelija-asunnoissa saattoi joutua jakamaan huoneen täysin vieraan henkilön kanssa. Näistä selviää, kun muistaa, että on vain yksi elämänvaihe käynnissä.
se oli jo tavallista aiemmin suomessakin.
Onneksi kohta on kesä, muuta telttaan.