Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 36 enkä enää yhtään kestä epätervettä ruokavaliota ilman, ettei se näkyisi kasvoissa

Vierailija
13.03.2022 |

Eilen tuli syötyä herkkuja, mutta kohtuudella: sipsejä ja karkkia. Nyt naama aivan turvonnut ja mustat silmänaluset. Ei vai yhtään kestä tällaista. 😑 En tykkää vanheta. Eikä riitä, että muina päivinä on terveellinen ruokavalio ja paljon liikuntaa…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja huomannut että kaikki edellisenä päivänä syöty näkyy seuraavana päivänä naamassa. Jos syöt pelkkää salaattia etkä mitään hiilareita, naama Ok. Yksikin suklaalevy, sipsipussi, makkara, pizza yms pilaa kaiken! Alkoholi myös.

Vierailija
2/4 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ikää on kyllä jo 42, mutta tämä ei ole kohdallani mikään uusi ilmiö.

Syön normaalisti vhh/ketotyyliin ja hiilaripäivät todella näkyvät kasvoissa samantien. Mässypäivinä tulee juotua vettäkin liian vähän, sekin selittää olotilaa. Turvotusta, sameutta, ehkä nuo tummat silmänalusetkin. Myös muu kroppa turpoilee, erityisesti ylävatsa ja sormet. Joudun usein ottamaan sormuksetkin pois hiilaripäivien jälkeen.

Onneksi tähän on helppo hoito: hiilarit minimiin päiväksi-parikse ja paljon vettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon koko elämäni ollut sellainen, että nukkuessa tulee paljon turvotusta kasvoihin ja aamulla näyttää ihan pöhöttyneeltä, söi kuinka terveellisesti tahansa. Illalla on aina naama parhaimmillaan. Sama edelleen nyt 40-vuotiaana.

Vierailija
4/4 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästä menee naama pilalle jos yhestä makkarasta. Minä syön koko makkarapaketin kerralla eikä näy missään. Syön myös paljon salaattia jne. Vettä juon n. 2 litraa päivässä. Olen kohta 60 v nainen.