Tapailemani mies kerto jutun mihin sen ex liitty
Kommentit (12)
Niin onhan se nyt ihan hirveää että miehellä on ollut elämää ennen sinua.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:37"]
No niin ja jollet tuota osaa sulattaa, niin hanki myös itsellesi elämä ennen kuin alat seurustelemaan.
[/quote]
Eri asia mainita jotain aiemmin tapahtuneita asioita kuin jatkuvasti hieroa toisen naamaan aiemman exän kanssa tehtyjä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:46"]
No niin ja jollet tuota osaa sulattaa, niin hanki myös itsellesi elämä ennen kuin alat seurustelemaan.
[/quote]
Eri asia mainita jotain aiemmin tapahtuneita asioita kuin jatkuvasti hieroa toisen naamaan aiemman exän kanssa tehtyjä juttuja.
[/quote]
Noh, aloituksessa oli kerrottu vain juttu, ei juttuja...
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
Noh, aloituksessa oli kerrottu vain juttu, ei juttuja...
Mulle kävi eilen niin että puhuttiin miehen kanssa muutoksista, joita raskaus saa aikaan naisessa. Yhtäkkiä mies tokaisi että hän on maistanu eksän rintamaitoa. KÄÄK! Rintojen, joilla EI oo ruokittu mieheni jälkikasvua - tuleva lapsi on kummallekin ensimmäinen. Vitsit, että mua alkoi yököttää. Tottakai miehellä on menneisyys, mutta olis voinu jättää sanomatta...
Jos joskus huomaan ajattelevani miehen menneisyyttä naisineen, muistutan itelleni että rakkaani ei ole vielä sillon tuntenu mua, enkä minä häntä. Ja nyt eletään tässä ja nyt.
Mulla on lause joka helpotti mua samassa tilanteessa:
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:51"]
Mulle kävi eilen niin että puhuttiin miehen kanssa muutoksista, joita raskaus saa aikaan naisessa. Yhtäkkiä mies tokaisi että hän on maistanu eksän rintamaitoa. KÄÄK! Rintojen, joilla EI oo ruokittu mieheni jälkikasvua - tuleva lapsi on kummallekin ensimmäinen. Vitsit, että mua alkoi yököttää. Tottakai miehellä on menneisyys, mutta olis voinu jättää sanomatta... Jos joskus huomaan ajattelevani miehen menneisyyttä naisineen, muistutan itelleni että rakkaani ei ole vielä sillon tuntenu mua, enkä minä häntä. Ja nyt eletään tässä ja nyt.
[/quote]Mua ällöttää, kun mies on pannut raskaanaolevaa. Miehellä ei ole omia lapsia.
Niin, mikä tässä nyt harmittaa sinua? Se että hän on tehnyt asioita ennen sinua toisen kanssa? En ymmärrä, valota vähän. :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:51"]Mulle kävi eilen niin että puhuttiin miehen kanssa muutoksista, joita raskaus saa aikaan naisessa. Yhtäkkiä mies tokaisi että hän on maistanu eksän rintamaitoa. KÄÄK! Rintojen, joilla EI oo ruokittu mieheni jälkikasvua - tuleva lapsi on kummallekin ensimmäinen. Vitsit, että mua alkoi yököttää. Tottakai miehellä on menneisyys, mutta olis voinu jättää sanomatta...
Jos joskus huomaan ajattelevani miehen menneisyyttä naisineen, muistutan itelleni että rakkaani ei ole vielä sillon tuntenu mua, enkä minä häntä. Ja nyt eletään tässä ja nyt.
[/quote]
No jos seksin aikana imeny rintoja ja sieltä vahingossa tullut jotain ulos :D Näin kävi mun miehelle :Dd
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:51"]Mulle kävi eilen niin että puhuttiin miehen kanssa muutoksista, joita raskaus saa aikaan naisessa. Yhtäkkiä mies tokaisi että hän on maistanu eksän rintamaitoa. KÄÄK! Rintojen, joilla EI oo ruokittu mieheni jälkikasvua - tuleva lapsi on kummallekin ensimmäinen. Vitsit, että mua alkoi yököttää. Tottakai miehellä on menneisyys, mutta olis voinu jättää sanomatta...
[/quote]
No jos seksin aikana imeny rintoja ja sieltä vahingossa tullut jotain ulos :D Näin kävi mun miehelle :Dd
[/quote]
Ai hitsi joo! :D Tätä en tullut ajatelleeksi...
Jaa. Kertoiko se elämästään?
Olen huomannut deittaillessani, että kerrotaan tarinoita jostain reissusta tai muusta ja jätetään vaan mainitsematta, että oltiin siellä entisen seurustelukumppanin / vaimon kanssa. Vaikka tietenkin se on ollut niin.