Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käytte vanhemmillanne, oletteko siellä nälässä?

Vierailija
16.08.2008 |

Miestäni ja lapsiamme huudellaan aina ekana ruokapöytään, koska "he ovat niin nälässä". Heille lapataan nenän alle aina pihvejä tai pizzaa tai mitä milloinkin, koska he "tarvitsevat paljon ruokaa". Naiset kuulemma vahtivat linjojaan, eivätkä syö kuin salaattia. Miehelle kannetaan aina täysi olutlasi, mutta "naiset eivät juo alkoholia". Ja tietenkin runsaasti iltapalaa, jotta he jaksavat, mutta minä en sitä saa, koska "kuuden jälkeen ei saa syödä". Veisinkö seuraavalla kerralla omat eväät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa kotonasi suutasi auki ja ilmoita että minäkin kyllä syön?

Vierailija
2/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hupaisalta.

Kyllä mekin joskus olimme nälässä appivanhemmilla, mutta se johtui siitä että anoppi vain ei ymmärrä kuinka paljon ihmiset syövät ja hänen mielestään on katastrofi jos RUOKAA JÄÄ. Hän siis yrittää aina laittaa ruokaa niin vähän ettei sitä vain jää yli koska on niin hankalaa jos pitää säilöä ruokaa.

Niin, vielä muutamia vuosia sitten anoppi saattoi siis laittaa meidän 4-henkiselle perheellemme tarjolle vaikkapa 6 lihapullaa ja 3 perunaa eikä hän ollenkaan hoksannut ettei se riitä, oli vain tyytyväinen kun kaikki meni. Jääkaapissa ei koskaan ollut kuin tyyliin puoli litraa maitoa, kolme viipaletta leipää ja yksi pieni jogurttipurkki.

Sitten päätimme miehen kanssa että tämä saa riittää ja menimme vain rohkeasti itse jääkaapille ja ladoimme kaiken talon sapuskan pöytään ja söimme jääkaapin tyhjäksi ;) Varmaan lisäapuna oli se, että lapsemme olivat keskenään appivanhemmilla ja huomasivat itsekin kuinka paljon lapset syövät.

Nykyisin appivanhemmilla saa suurinpiirtein tarpeeksi ruokaa. Ei sitä juuri yli jää edelleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tervettä asennetta opetetaan teidän lapsille naisten painosta ja ruokailusta ylipäätään......

Vierailija
4/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kunnia-asia. :) Miehen vanhemmillakin on yleensä ruokaa tarjolla jos haluaa, ja vähintään pullakahvit.

Sinuna sanoisin vaan härskisti, että mä en linjoja vahdi, antakaa miesten annos! Suu auki, niin saat sapuskaakin. ;)

Vierailija
5/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän vanhemmilla ja anoppilassa syödään kaikki yhdessä, ja illallakin tietysti saa jotain syötävää laittaa jos nälkä on. Ja alkoholia juo kaikki aikuiset, jos mieli tekee.

Ihme sanelua teillä mikä on jonkun mielestä sopivaa. Kuulostaa emäntä aika pirttihirmulta.

Vierailija
6/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä ole paljon apua, jos jotakin laitetaan (vaikka nyt niitä pizzanpaloja) sen verran, että lukumäärällisesti riittää muille mutta ei minulle. Emme käy vanhemillani usein, joten ihan saan ruokaa kotona siinä välissä riittävästi, mutta ärsyttää tuo asenne vanhemmiltani ja äidiltäni. ap

Vierailija
7/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan vain kahvia ja keksiä. Ja hän ei ole epäkohtelias tahallaan, vaan se on joku kumma tapa.

Vierailija
8/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin omilla vanhemmillani on joitain mielikuvia minusta jotka perustuvat ihan sellaisiin lausahduksiin tai mielipiteisiin joita olen esittänyt ehkä 15-vuotiaana tms. ja joskus tosiaankin he käyttäytyvät kuin olisin juuri esittänyt kyseisen mielipiteen. Ilmeisesti ne ovat vain jääneet heidän mieleensä eikä heille ole tullut mieleenkään että ihmisen mielipiteet tai elintavat voivat 25 vuodessa muuttua.

Vierailija
9/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa saa ok aamupalan. Sen jälkeen klo 13 päiväkahvin, jossa tarjotaan makeaa syötävää. Harvemmin esim. sämpylää. Klo 17 ruoka. Ja klo 21 iltakahvit.

Itse olen tottunut syömään ruuan jo klo 11 ja joskus syödään päivässä kaksikin ruokaa+välipalat päälle. Siispä olen alkanut ottaa eväitä mukaan. Hedelmiä, leipää ja mysliä.

Samaa tyyliä omilla vanhemmilla. Tehdään yksi ruoka ja se joskus illan suussa. Muuten keitetään kahvia ja ollaan syövinään niin kevyesti. Se pulla viipale siinä kahvin kanssa.

Vierailija
10/10 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla nälässä ja omalle äidilleni kyllä uskallan sanoa.

Itse et ilmeiseti saa suutasi auki jos tätä on kerran jatkunut pitkään. Mikset et seuraavalla kerralla kun sovit vierailusta sinne sano rohkeasti ETUKÄTEEN että varaathan sitten ruokaa minullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi