Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoi kyrpiä äidin tenttaus elämästäni

Vierailija
17.08.2015 |

Jokka päivä tenttaa olitko töissä, sitten kysyy mitä kuuluu ja kun vastaan että olin töissä niim alkaa jumalaton tenttaus mitä muuta kuuluu, no mitä vittu nyt työpäivään kuuluu kuin olla töissä, sitten kun kerroin meneväni yhden tuttavan häihin niin alko ahdistella milloin on minun häät ja enkö rakasta miestäni

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit äidiksesi tollasen;)?

Vierailija
2/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on kiinnostunut sinusta, ja miksikö ? Koska rakastaa sinua ja haluaa parastasi. Sinä ymmärrät sen oudosti tenttaamisena. Kuule, on aika paljon vanhempia, joita ei aikuisten tai alaikäisten lastensa kuulumiset pätkääkään kiinnosta. Jostain syystä äitisi tapa kommunikoida herättää sinussa vihaa. Katso peiliin ja mieti miksi. Moni meistä on menettänyt vanhempansa varhain ja olisi kiitollinen, jos mistä tahansa vanhemmasta kunhan olisi elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika teiniltä... Kyllä minä ainakin tykkään jutella äitini kanssa kuulumisia :D

Vierailija
4/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt..sellaisia ne rakastavat ja välittävät äidit usein ovat:)

Vierailija
5/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin mutta minkäs minä sille voin jos mies ei halua naimisiin eikä kosi, enkä nyt sen takia halua erotakaan, kun siitä se kysely jatkuu että no mikä on kun ei halua , se on rasittavaa, miksi ei kysy mieheltä suoraan miksi ei halua, itsestäni alkaa tuntua hirveän syylliseltä ikäänkuin se olisi minun vikani

Vierailija
6/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi häät, niin olisivatko ne kirkkohäät vai siviilivihkiminen, ja kuinka paljon olis vieraita? Hintalappu naimisiinmenolla voi olla sangen yllättävä, joten jospa miehesi on vain lompakontuijottaja?

Vierailija
7/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kuuluta kirkkoon joten ei olisi kirkkohäät ,eikä vieraitakaan olisi paljoa , kavereita lähinnä ja sukua ei juuri ole kuin vanhemmat kummaltakin,

Vierailija
8/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häitä vastahakoisen sulhon kans?? Unohda koko juttu, ja revittele!

Vierailija
9/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito hoi, tässä viestissähän kiroillaan jo otsikossa!!! Äkkiä pois!

Vierailija
10/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sua kiusaa äitisi hääutelu?

Vierailija
11/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tällä hetkellä kyllä ja anteeksi otsikkoni, olin niin ärsyyntynyt

Vierailija
12/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää myös äitini utelu ja sitä kautta ehdottelu ja neuvominen (tee näin elämälläsi) ja arvostelu (miksi ihmeessä teit noin?/ei noin voi tehdä/ei ole hyväksyttävää jne.). Olen pitänyt hajurakoa ja nyt äiti alkoi vaatia, että lähettäisin hänelle joskus kuvia, mitä minulle kuuluu... Olen kohta kolmekymppinen...

Vierailija
13/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 10:05"]

no tällä hetkellä kyllä ja anteeksi otsikkoni, olin niin ärsyyntynyt

[/quote]

Siitä puhe, mistä puute;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme