Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen!

Vierailija
17.08.2015 |

Minulla on ihana mies, ihanat lapset ja kaikki hyvin. Rakkaus kukoistaa ja elämä hymyilee. Kauanko sitä ei voi kukaan tietää, mutta nauttikaa elämästä ja niistä pienistä asioista, ennenkuin on myöhäistä. Kertokaa myös rakkaillenne kuinka tärkeitä he ovat!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on sen kuvittelua omassa pikkumaailmassa!

Vierailija
2/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Nyt on korkea aika tappaa itsesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat multa köyden lainaksi <3

Vierailija
4/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:15"]Minulla on ihana mies, ihanat lapset ja kaikki hyvin. Rakkaus kukoistaa ja elämä hymyilee. Kauanko sitä ei voi kukaan tietää, mutta nauttikaa elämästä ja niistä pienistä asioista, ennenkuin on myöhäistä. Kertokaa myös rakkaillenne kuinka tärkeitä he ovat!
[/quote]

Ei tänne saa tuollaista kirjoittaa! Täällä pitää valittaa, kauhistella asioita tai haukkua ihmisiä. Kyllä av-porukka tarvii sielunravintoa ja sellaista toisen onnellisuus ei ole.

Vierailija
5/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap iloinen puolestasi, ihanaa kun joku oikeasti tajuaa onnensa määrän. =) Minulla kaikki on juuri nyt aivan päinvastoin, avioero vetämässä, asunto myynnissä, mies deittailee jo uusia ja minä mällään suruprosessissani. Hyvin yksinäinen ja hyljätty olo, itkettää eikä meinaa jaksaa mitään, kotityöt, työt, lemmikit ja lasten tarpeet meinaavat olla nyt vähän liikaa, mutta pakkohan se on jaksaa. Uskomatonta että vielä keväällä minäkin tunsin onnea, sitten asiat kehittyivät nopeasti tähän jamaan. Eikä tässä auta kuin tarpoa läpi.

No anteeksi, ei ollut tarkoitus tulla surkuttelemaan omaa kohtaloa onnen ketjuusi. =)

Vierailija
6/6 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 09:39"]

Olen ap iloinen puolestasi, ihanaa kun joku oikeasti tajuaa onnensa määrän. =) Minulla kaikki on juuri nyt aivan päinvastoin, avioero vetämässä, asunto myynnissä, mies deittailee jo uusia ja minä mällään suruprosessissani. Hyvin yksinäinen ja hyljätty olo, itkettää eikä meinaa jaksaa mitään, kotityöt, työt, lemmikit ja lasten tarpeet meinaavat olla nyt vähän liikaa, mutta pakkohan se on jaksaa. Uskomatonta että vielä keväällä minäkin tunsin onnea, sitten asiat kehittyivät nopeasti tähän jamaan. Eikä tässä auta kuin tarpoa läpi.

No anteeksi, ei ollut tarkoitus tulla surkuttelemaan omaa kohtaloa onnen ketjuusi. =)

[/quote]

Mitäs pienistä, onnen onkeen voi napata onni, sen ilkeämpi sisarpuoli tai se muuten vaan lillii elämänvirrassa! Riippuu hiukan siitäkin, miten tuota onkea pitelee ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme