Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20-vuotias ja elän opintotuella ja opintolainalla.

Vierailija
17.08.2015 |

Kyllä, asun yksin. Voisiko joku perustella, miksi mulla ei pitäisi olla oikeutta noihin rahoihin? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi perustella, että ei ole oikeutta? Kuten itsekin varmasti tiedät, sinulla on tällaisten tulonsiirtojen käyttämiseen oikeus, ja vauvapalstalla selkeä provoaminen ei muuta asiaa mihinkään suuntaan.

Vierailija
2/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 07:57"]

Miksi pitäisi perustella, että ei ole oikeutta? Kuten itsekin varmasti tiedät, sinulla on tällaisten tulonsiirtojen käyttämiseen oikeus, ja vauvapalstalla selkeä provoaminen ei muuta asiaa mihinkään suuntaan.

[/quote]Niin. Täällä kun tunnutaan olevan sitä mieltä, että opintotuen pitäisi olla k25 ja parikymppisen työttömän pitäisi asua vanhempiensa luona. ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n yleinen mielipide on se, että kaikki jotka saa rahaa ilmaiseksi, niin ovat pummeja yhteiskunnan rasitteita. Siis kaikki muut paitsi nämä työttömät palstapersut, joiden elämäntehtävä on trollata tänne 247.

Vierailija
4/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan saaminen ei tee sinusta pummia. Mutta jos osut samassa kaupungissa vanhempiesi kanssa, välinpitämättömät vanhemmat sinulla on. Hyvä kuitenkin että otat lainaa etkä itke siitä että valtion pitäisi maksaa kaikki itsenäisyyskokeilusi suoraan.

Vierailija
5/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miksei olisi oikeutta? SINULLA ON OIKEUS! JA MINULLA ON OIKEUS! MEILLÄ ON OIKEUS! ja sillee

Vierailija
6/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24-vuotias ja kituutan pelkällä opintotuella ja kesätyörahoilla ympäri vuoden. Asunut omillani 17-vuotiaasta. Kotona asuminen ei ole ollut vaihtoehto kodin sijainnin ja alkoholisti-isän sekä perheväkivallan vuoksi. Jos olisin jäänyt kotiin, olisin käynyt vain amiksen ja entistä traumatisoituneempi perheestäni. Onneksi on ollut mahdollisuus valita

Vierailija
7/7 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP menee heti paikalla röihin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän