Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin autoon tullut naarmuja (lapset?)

Vierailija
16.08.2015 |

Toinen naapuri tuli kertomaan että ilmeisesti meidän ipanat ovat olleet mukana kun "Pekan" autoon on tullut näkyviä naarmuja ja pitäisi käydä keskustelemassa Pekan kanssa. Ainakin meidän keskimmäisen nalle on löytynyt läheltä ja siinä auton lähellä on pyöräilty vauhdikkaasti koko kesä kielloista huolimatta. Olin jo pala kurkussa että millainen lasku meille napsahtaa kunnes kysyin ratkaisevan kysymyksen... Milloin naarmut ovat ilmestyneet? Kuulemma toissapäivänä. En tietty voi satavarmaksi sanoa ettei mukana ollut meidän viiriäisiä koska itse ainakin olin töissä aamusta melkein puoleenyöhön mutta tietääkseni jälkikasvu on ollut isällään jo viikon eikä isä asu tässä ihan lähellä... Kyllä helpotti :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kannattaa aina olla vähän varpaillaan näiden korvausvaatimusten kanssa.  Usein niistä narrmujen tekijästä ei ole mitään käryä, vaan yritetään vain keksiä maksajaa niille. Vasta oli tilanne kun yksi naapuri syytti toisen naapurin lasta autonsa naarmuttamisesta, mutta kolmas naapuri oli nähnyt tapahtuneen ja naarmuttaja oli tämän ensimmäisen oma lapsi, joka toisin oli luvatta lainannut tämän toisen lapsen polkupyörää, jolla oli törmännyt isänsä autoon. Hätäpäissään ensimäisen lapsi oli valehdellut että naapurin lapsi ajoi pyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä