Menenkö lenkille vai en?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:43"]Menet. Hophop. Kohta mahtava fiilis :)
[/quote]Kiitos kannustuksesta
Olen aivan häkeltynyt kannustuksien määrästä. Kerron kohta mitä teen kun olen päättänyt.
Tottakai menet se tunne kun tulet takaisin kotiin posket punassa ja hiki virraten on voittamaton.
Oletko lihava vai miksi sinun pitäisi käydä lenkillä?
Sinä pyysit meitä kertomaan joten mitäs sinä siellä vielä pohdit? Kertominen on eri asia kun ehdottaminen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:51"]Oletko lihava vai miksi sinun pitäisi käydä lenkillä?
[/quote]En ole lihava. Liikkuminen on hyväksi.
Aika myöhä jo, mutta vielä ehtii.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:51"]Sinä pyysit meitä kertomaan joten mitäs sinä siellä vielä pohdit? Kertominen on eri asia kun ehdottaminen.
[/quote]no voi helvetti sentään
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:50"]Tottakai menet se tunne kun tulet takaisin kotiin posket punassa ja hiki virraten on voittamaton.
[/quote]se tunne on kyllä perseestä minun mielestäni
Älä mee. Kyllä sinne ehtii huomennakin. Nauti nyt sohvalla tai missä sitten oletkin ja tee olosi rentoutuneeksi. Keitä kuppi hyvää teetä ja valmistaudu huomiseen työpäivään mikäli sellainen on edessä.
Oletan että kyseessä on nainen kun ei osaa päättää
Hei! Olen hämilläni, että kysyt edes tuollaisen typerän kysymyksen! Lenkkeily on hyväksi, saat sieluusi voimaa ja jaksat sen voimalla huomiseen! Minäkin haluan kysyä saman kysymyksen sieluntovereiltani, lähdenkö minäkin lenkille? Kannustan sinua! Kannustathan sinäkin minua? Ties vaikka lenkkipoluilla törmättäisiin ;)
no mutta sitten et kysele vaan menet
Nyt on jo aika myöhä. Menisin huomenna. :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:00"]Hei! Olen hämilläni, että kysyt edes tuollaisen typerän kysymyksen! Lenkkeily on hyväksi, saat sieluusi voimaa ja jaksat sen voimalla huomiseen! Minäkin haluan kysyä saman kysymyksen sieluntovereiltani, lähdenkö minäkin lenkille? Kannustan sinua! Kannustathan sinäkin minua? Ties vaikka lenkkipoluilla törmättäisiin ;)
[/quote]moi xD
Menet. Hophop. Kohta mahtava fiilis :)